Collegereeks Strategische Food & Agrimarketing

In het kort

  • Breukelen
  • 27 oktober 2020
  • 6 bijeenkomsten
  • van 16.30 - 19.00 uur
  • Nederlands
  • € 2.195 (excl. btw)

Collegereeks Strategische Food & Agrimarketing

Marketing is belangrijker dan ooit. De snelle digitale verandering zorgt voor een verschuiving van de markt en een andere klantvraag. Als marketeer is het belangrijk hierover een visie te hebben waarbij executie uiteindelijk allesbepalend is. Tijdens de collegereeks Strategische Food & Agrimarketing leer je aan de hand van het ‘business roadmapping model’ het heden en het verleden te begrijpen, met als ultiem doel ‘return on business’ te creëren. Uiteraard komt ook de uitvoering van de marketingstrategie aan bod. Waar mogelijk gebruiken sprekers voorbeelden uit de praktijk ter verduidelijking. Doordat je de reeks volgt met gelijkgestemde agrimarketeers, kan je gezamenlijke uitdagingen bespreken en als elkaars klankbord fungeren.

Aan het eind van de opleiding

  • Begrijp je aan de hand van het ‘business roadmapping model’ het heden en het verleden om zo ‘return on business’ te creëren.
  • Ben je in staat dit te vertalen in de uitvoering van de marketingstrategie.
  • Heb je antwoord op de vraag hoe jij als marketeer waarde voor jouw organisatie, jouw klanten én jezelf creëert.
We bieden dit programma aan in samenwerking met Food & Agri Business Academy.
  • Hoogleraren en sprekers uit de praktijk
  • Concrete kennis direct toepasbaar
  • Creëer waarde voor jouw organisatie, jouw klanten én jezelf

Van wie krijg je college?

In de collegereeks Strategische Food & Agrimarketing geven inspirerende sprekers hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

De hoogleraren en experts

  • Prof. dr. Rudy Moenaert MBA - hoogleraar strategische marketing aan TIAS School for Business and Society
  • Klaas Weima - oprichter en managing director Energize
  • Martin de Munnik - communicatiestrateeg en mede-oprichter van neuromarketingbureau Neurensics
  • Sander Stallinga - managing partner 4net Amsterdam en lid van de adviesraad communicatie van de Hogeschool van Amsterdam
  • Bas van Hulsenbeek - enterprise data advisor, chief architect & data management, data governance, ABN AMRO
  • Prof. dr. Henry Robben - hoogleraar marketing aan Nyenrode Business Universiteit

Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen. 

Wat ga je doen?

Het programma bestaat onder andere uit deze onderwerpen:

  • College 1: Het begrijpen van het heden: Marketingstrategie en waardecreatie
  • College 2: Het begrijpen van het heden: Customer Experience in relatie tot content marketing
  • College 3: Het begrijpen van de toekomst: nieuwe technologieën en marketing
  • College 4: Het creëren van return on business: food- en agri neuromarketing
  • College 5: Aandachtsmarketing – Van Share of Voice naar return on Attention
  • College 6: Uitvoering van de marketingstrategie: Resilient marketing leadership
De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Voor wie?

Je bent een professional met met hbo of wo-niveau in sales, communicatie en marketing en je hebt invloed op (de implementatie van) de marketingstrategie van jouw organisatie of je ambieert deze rol. Je bent bijvoorbeeld eigenaar, sales & marketing director, marketing manager, product manager of MT-lid en werkzaam in een bedrijf in de food- en agriketen.

Data en tijden

De collegereeks vindt plaats op:

  • 27 oktober 2020
  • 3, 10, 17 en 24 november 2020
  • 1 december 2020

We starten om 15.30 uur en eindigen omstreeks 19.00 uur. Vanaf 15.00 ben je welkom voor de ontvangst met koffie/thee. Tijdens het college is er een korte pauze waarin je een lichte maaltijd krijgt aangeboden.

Meld je nu aan

Aanmelden doe je via de aanmeldbutton. Je wordt hiervoor doorverwezen naar de website van onze samenwerkingspartner Food & Agri Business Academy.

Heb je nog vragen? Onze programma-assistent beantwoordt ze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de collegereeks Strategische Food & Agrimarketing is € 2.195 (exclusief btw), inclusief collegemateriaal, koffie/thee en een lichte maaltijd. Je ontvangt de factuur van Food & Agri Business Academy.
*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.