Collegereeks Strategische agrimarketing

In het kort

  • Breukelen
  • 12 mei 2020
  • 6 bijeenkomsten
  • van 16.30 - 19.00 uur
  • Nederlands
  • € 2.195 (excl. btw)

Collegereeks Strategische agrimarketing

Marketing is belangrijker dan ooit. De snelle digitale verandering zorgt voor een verschuiving van de markt en een andere klantvraag. Als marketeer is het belangrijk hierover een visie te hebben waarbij executie uiteindelijk allesbepalend is. Tijdens de collegereeks Strategische agrimarketing leer je aan de hand van het ‘business roadmapping model’ het heden en het verleden te begrijpen, met als ultiem doel ‘return on business’ te creëren. Uiteraard komt ook de uitvoering van de marketingstrategie aan bod. Waar mogelijk gebruiken sprekers voorbeelden uit de agrarische praktijk ter verduidelijking. Doordat je de reeks volgt met gelijkgestemde agrimarketeers, kan je gezamenlijke uitdagingen bespreken en als elkaars klankbord fungeren.

Aan het eind van de opleiding

  • Begrijp je aan de hand van het ‘business roadmapping model’ het heden en het verleden om zo ‘return on business’ te creëren.
  • Ben je in staat dit te vertalen in de uitvoering van de marketingstrategie.
  • Heb je antwoord op de vraag hoe jij als marketeer waarde voor jouw organisatie, jouw klanten én jezelf creëert.
We bieden dit programma aan in samenwerking met Boerderij Academy.
  • Hoogleraren en sprekers uit de praktijk
  • Concrete kennis direct toepasbaar
  • Creëer waarde voor jouw organisatie, jouw klanten én jezelf

Van wie krijg je college?

In de collegereeks Strategische agrimarketing geven inspirerende sprekers hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

De hoogleraren en experts

  • Prof. dr. Henry Robben - hoogleraar marketing aan Nyenrode Business Universiteit
  • Prof. dr. Rudy Moenaert MBA - hoogleraar strategische marketing aan TIAS School for Business and Society
  • Klaas Weima - oprichter en managing director Energize
  • Martin de Munnik - communicatiestrateeg en mede-oprichter van neuromarketingbureau Neurensics
  • Paul Piebinga- Managing director Europe bij Mobiquity Inc.
  • Sander Stallinga - managing partner 4net Amsterdam en lid van de adviesraad communicatie van de Hogeschool van Amsterdam
Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

Het programma bestaat onder andere uit deze onderwerpen:

  • Customer Experience in relatie tot content marketing
  • Marketingstrategie en waardecreatie
  • Neuromarketing
  • Earned attention
  • Nieuwe technologieën en marketing
  • Lean marketing leadership
De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Voor wie?

Je bent een professional met met hbo of wo-niveau in sales, communicatie en marketing en je hebt invloed op (de implementatie van) de marketingstrategie van jouw organisatie of je ambieert deze rol. Je bent bijvoorbeeld eigenaar, sales & marketing director, marketing manager, product manager of MT-lid en werkzaam in een bedrijf in de agrarische keten.

Data en tijden

De collegereeks vindt plaats op:

  • 12, 19 en 26 mei 2020
  • 2, 9 en 16 juni 2020

We starten om 15.30 uur en eindigen omstreeks 19.00 uur. Vanaf 15.00 ben je welkom voor de ontvangst met koffie/thee. Tijdens het college is er een korte pauze waarin je een lichte maaltijd krijgt aangeboden.

Meld je nu aan

Aanmelden doe je via de aanmeldbutton. Je wordt hiervoor doorverwezen naar de website van onze samenwerkingspartner Boerderij Academy.

Heb je nog vragen? Onze programma-assistent beantwoordt ze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de collegereeks Strategische agrimarketing is € 2.195 (exclusief btw), inclusief collegemateriaal, koffie/thee en een lichte maaltijd. Je ontvangt de factuur van Boerderij Academy.
*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.