Marketing is belangrijker dan ooit. De snelle digitale verandering zorgt voor een verschuiving van de markt en een andere klantvraag. Als marketeer is het belangrijk hierover een visie te hebben waarbij executie uiteindelijk allesbepalend is. Tijdens
de collegereeks Strategische Food & Agrimarketing leer je aan de hand van het ‘business roadmapping model’ het heden en het verleden te begrijpen, met als ultiem doel ‘return on business’ te creëren. Uiteraard komt ook
de uitvoering van de marketingstrategie aan bod. Waar mogelijk gebruiken sprekers voorbeelden uit de praktijk ter verduidelijking. Doordat je de reeks volgt met gelijkgestemde agrimarketeers, kan je gezamenlijke uitdagingen bespreken en als elkaars klankbord
fungeren.
In de collegereeks Strategische Food & Agrimarketing geven inspirerende sprekers hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.
Het programma bestaat onder andere uit deze onderwerpen:
Je bent een professional met met hbo of wo-niveau in sales, communicatie en marketing en je hebt invloed op (de implementatie van) de marketingstrategie van jouw organisatie of je ambieert deze rol. Je bent bijvoorbeeld eigenaar, sales & marketing director, marketing manager, product manager of MT-lid en werkzaam in een bedrijf in de food- en agriketen.
De collegereeks vindt plaats op:
De colleges starten om 15.30 uur en eindigen omstreeks 19.00 uur. Vanaf 15.00 bent u welkom voor de ontvangst met koffie/thee. Tijdens het college is er een korte pauze waarin u een lichte maaltijd krijgt aangeboden.