Masterclass Customer Experience & Omnichannel Management

In het kort

  • Breukelen
  • 15 januari 2019
  • 2 modules van 2 dagen + extra programma
  • 2 modules van 2 dagen
  • dag 1 van 9.00 - 21.30 uur, dag 2 van 9.00 - 17.00 uur
  • Nederlands
  • € 5.395 (excl. btw)

Masterclass Customer Experience & Omnichannel Management

De digitale wereld verandert snel. En daarmee ook de wensen en verwachtingen van klanten. Je wilt de klantbeleving graag optimaliseren en de inzichten van je klant vertalen naar winstgevende activiteiten. Hoe doe je dat?

Tijdens de masterclass Customer Experience & Omnichannel Management leer je welke processen en technologieën je bedrijf moet beheersen om te voldoen aan de steeds veranderende vraag van je klanten.

Aan het eind van de opleiding

  • Weet je alles van customer experience management.
  • Heb je inzicht in customer journey mapping & design.
  • Kan je een customer experience strategie opzetten.
  • Heb je jouw kennis uitgebreid van multichannel management, virtual reality, marketing, social media, contact center management.
  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Contact

Joyce Verweij

Programma-coördinator
Brochure aanvragen
Jasper Henkelman

Jasper Henkelman

Groeistrateeg/Cel-directeur bij Lijnrecht Reclamemakers
'Je krijgt een goed beeld van CX, geïllustreerd met een diversiteit aan voorbeelden.'

Van wie krijg je college?

Tijdens de masterclass Customer Experience & Omnichannel Management geven inspirerende sprekers hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

De hoogleraren en experts

  • Prof. dr. John Koster - hoogleraar marketing bij Nyenrode Business Universiteit
  • Drs. Mike Hoogveld RM - Associate Partner en PhD candidate bij Holland Consulting Group
  • Daan Noordeloos - Manager Customer Experience bij Transavia
  • Mark de Groot - Customer Experience Architect bij Oracle
  • Prof. dr. Ed Peelen - Partner bij ICSB Marketing en Strategie
  • Dr. ing. René Weijers - Directeur bij René Weijers Bestuursadvies
  • Martine Ferment - Directeur bij Ferment Management
  • Beate van Dongen - VODW
  • Jules Prick - Koos Service Design
  • Berry Veldhoen - Altuïtion en Theo van der Steen - Underlined
  • Rien Brus - Aegon
  • Machiel van Nieuwaal - Maasdam
  • Gerard Kamsteeg - Technische Unie
  • Ankie Straathof - de Bijenkorf
  • Wouter Wester - CZ
  • Jessica Niewierra - ABN AMRO
  • Kris Brees - ICSB Marketing en Strategie

De sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Contact

Joyce Verweij

Programma-coördinator

Brochure aanvragen

Frits Beerthuizen

Frits Beerthuizen

Marketing & Customer Journey expert bij Nationale-Nederlanden
'Ik vind het belangrijk om te horen hoe andere bedrijven het doen, zodat ik mijn eigen organisatie kan spiegelen.'

Wat ga je doen?

Tijdens de masterclass Customer Experience & Omnichannel Management geven experts hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

Thema's

Het programma bestaat uit onder andere deze onderwerpen:

  • Het opstellen van een CX strategie, omnichannel management
  • Customer experience management
  • Customer journey mapping & design
  • Online en de customer experience
  • Virtual reality
  • Van strategie en kanalen naar transformatie en executie
De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Contact

Joyce Verweij

Programma-coördinator

Brochure aanvragen

Dekyi Boursma

Dekyi Boorsma

Head of Atlantic Operations Time Inc. bij International Fulfilment Services
'Je krijgt handvatten om binnen de eigen organisatie CX management op te starten en uit te rollen.'

Voor wie?

Deze masterclass is speciaal ontwikkeld voor professionals die direct en indirect te maken hebben met klantbeleving binnen de eigen organisatie. Je bent bijvoorbeeld marketing manager, customer contact manager, retail manager, channel manager, operation manager of change & project manager.

Data en tijden

Het programma vindt plaats op:

  • 15 en 16 januari 2019
  • 13 en 14 februari 2019
Op dag 1 starten we om 9.00 uur en eindigen we rond 21.30 uur. Dag 2 start om 9.00 uur en sluiten we af om 17.00 uur.

Meld je aan

Aanmelden voor de masterclass Customer Experience & Omnichannel Management doe je door het formulier in te vullen

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Contact

Joyce Verweij

Programma-coördinator

Aanmeldformulier

Start direct jouw aanmelding.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de masterclass Customer Experience & Omnichannel Management is € 5.395 (exclusief btw), inclusief lesmateriaal, koffie/thee, maaltijden en 2 hotelovernachtingen.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.

Contact

Joyce Verweij

Programma-coördinator

Brochure aanvragen