Marketing en Communicatie opleidingen

Geef je carrière een boost met een masterclass of een collegereeks op het gebied van marketing en communicatie. Bekijk hieronder het aanbod. Heb je vragen? Neem contact op met het programma-management. Wij helpen je graag.


Opleidingen

Gevonden: 11 opleidingen
Executive Education 10 Advanced Marketing Program

Advanced Marketing Program

< 10 dagen | Nederlands | 3-12-2020
In 3 dagen word je een completere marketeer die weet in welke richting marketing zich ontwikkelt en hoe je dit kunt inzetten in je organisatie.
Nyenrode Business Universiteit_1 Blended class Brand Management

Blended class Brand Management

< 10 dagen | Nederlands | 29-10-2020
Met de blended class Brand Management til je jouw merk-strategische kennis naar een hoger niveau.
Executive Education 3 Blended class Business Development

Blended class Business Development

< 10 dagen | Nederlands | 3-11-2020
In welke richting moet jouw organisatie precies bewegen en waar liggen de échte kansen in de markt? En hoe zet je deze kansen om in concrete commerciële concepten?
Executive Education Workshop 24 Blended class Digital Marketing Strategie & Social Media

Blended class Digital Marketing Strategie & Social Media

< 10 dagen | Nederlands | 5-10-2020
Is het jouw taak om bedrijfsdoelstellingen te verbeteren met de strategische inzet van digitale marketing en social media? In de collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media leer je van ervaren hoogleraren en experts in digital marketing, social media, technologie, digitale media en strategie.
Executive Education 8 Blended class Strategische Communicatie

Blended class Strategische Communicatie

< 10 dagen | Nederlands | 16-9-2020
Tijdens de blended class Strategische Communicatie krijg je van experts de laatste ontwikkelingen en inzichten op communicatiegebied.
MMBA Business Ethics in context - MBA module Business & IT

Business Ethics in context - MBA module Business & IT

Deeltijd | Engels | 17 september 2020
Leer de raakvlakken tussen markt, recht en ethiek te verkennen en herkennen en hoe je dit kan toepassen in digitale organisatie.