Masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren

In het kort

  • Online
  • 16 maart 2021
  • wekelijks van 16.00- 21.30 uur
  • 10 bijeenkomsten
  • Nederlands
  • € 4.995 (excl. btw)

Masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren

De masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren richt zich op het hele spectrum rondom innovatie van het businessmodel vanuit een toekomst- en klantgericht perspectief. Naast de theorie en verschillende praktijkcases kijken we tijdens de masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren ook naar de mogelijkheden en tools die er zijn en hoeje deze succesvol kan inzetten. Zowel theoretisch als praktisch verkennen we de mogelijkheden om de aangereikte tools toe te passen binnen jouw organisatie.

Tijdens de masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren delen we inzichten en best practices en vertalen we dit naar de praktijk.

 Aan het eind van de opleiding

  • Ben je op de hoogte van nieuwe trends en ontwikkelingen
  • Weet je wat de disruptieve invloed van trends uit de macro-omgeving is op de kanteling van onze bedrijfstakken
  • Heb je een visie op klantgedreven ondernemen en innoveren in de komende jaren
  • Kom je in cocreatie met klanten en partners, vanuit echt klantinzicht tot nieuwe proposities
  • Kan je vanuit verschillende invalshoeken kijken naar het businessmodel innovatie
  • Weet je hoe big data nieuwe business model kan voeden
  • College van hoogleraren en experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie en cases doorvertaald naar je eigen werksituatie
  • Interessant en goed netwerk tijdens en na de masterclass

Contact

Lotte Smeenk

Programma-coördinator

Van wie krijg je college?

Tijdens de masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk. Het programma is samengesteld in samenwerking met en onder leiding van prof. dr. Ed Peelen, partner ICSB Marketing en Strategie & bijzonder hoogleraar Content Marketing van de Universiteit van Amsterdam

De hoogleraren en experts

  • Prof. dr. Ed Peelen - partner ICSB Marketing
    en Strategie en bijzonder hoogleraar aan de UvA
  • Drs. Bart Götte MBA - FutureFlock
  • Carla van der Wijden PhD
  • Pernille Kok-Jensen - Fitzroy
  • Nienke Bloem
  • Jules Prick - Koos Service Design
  • Maarten Stol - BrainCreators
  • Dr. Marnix van Gisbergen - NHTV University of Applied Sciences
  • Laurens Lapré - CGI
  • Timothy Prescott - IG&H
  • Erik de Bokx - Ahrma Coatings
  • Steven Dorgelo - Cubes - the innovation factory of KPN
  • Jesse van Doren - Brize
  • Jorge Labadie - 37°Celsius
  • Martijn Arets- Crowd Expedition
  • Arent van 't Spijker- Blinklane
  • Tony Bosma - Extend Limits
  • Floris Regouin - The New Tomorrow Digital
  • Drs. Nanne Dodde - 3ND
  • Rob de Graaf - Philips
De sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Contact

Lotte Smeenk

Programma-coördinator

Wat ga je doen?

De masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren is een optimale mix tussen een online leertraject met gelijkgestemden en inhoudelijke webinars waar inhoud en netwerken wordt gecombineerd.

Thema´s

  • Futurizing: Toekomstvalide innoveren. Scenario’s opstellen en doorvertalen naar management
  • Transitie in een complex stakeholderveld
  • Customer Experience Management en de klant van morgen
  • De Customer Experience en service design thinking
  • De Customer Experience en het het engagement
  • Nieuwe businessmodellen: platformen, servitization, sharing economy, smart systems
  • Data en Artificial Intelligence: mogelijkheden en grenzen
  • Transities: servitization en continuous innovation
  • Jij als leider van de verandering

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Executive learning experience

Deze hectische tijd met bijzondere uitdagingen in werk- en persoonlijke situatie is het moment om samen met experts en vakgenoten jouw vraagstukken te bespreken. Onze hoogleraren en praktijksprekers delen hun kennis met jou en je bouwt een waardevol netwerk op door van en met mede-deelnemers te leren.

Gezien de ontwikkelingen in de samenleving houden wij er rekening mee dat het voor een langere tijd niet mogelijk zal zijn om fysieke bijeenkomsten met groepen te organiseren op ons landgoed. Daarom ontmoeten we elkaar in een eigentijds, digitaal programma waarin we theorie en praktijk met elkaar verbinden. Samen zorgen we voor een effectieve en plezierige leerervaring. De thema’s en onderwerpen in het programma blijven hetzelfde en middels enkele toevoegingen is het een verrijking van het programma. Slechts de vorm waarin het programma aangeboden wordt, is veranderd.

Wat levert deelname aan het programma jou persoonlijk op?  

  • Je volgt 10 interactieve, live digitale colleges, vol inzichten en toepasbare handvatten
  • Wekelijks ontvang je in onze leeromgeving content om je kennis te versterken
  • Je hebt de mogelijkheid om vraagstukken uit jouw praktijk centraal te zetten
  • Ontvang input en suggesties van mede-deelnemers op je eigen vraagstuk
  • Reflecteer op- en leer van casussen van jouw mede-deelnemers
  • Op verschillende momenten netwerken met jouw mede-deelnemers
  • Bovendien ontvangt iedere deelnemer van deze editie de uitnodiging om deel te nemen aan een serie bijeenkomsten met bijzondere leiders met een inspirerend verhaal. Dit programma wordt later in 2021 aangeboden, nadere informatie volgt.

Contact

Lotte Smeenk

Programma-coördinator

Voor wie?

Je bent manager en verantwoordelijk voor visie, beleidsontwikkeling en implementatie van klantgerichte aanpak binnen jouw organisatie.

Data en tijden

Het programma vindt plaats op:

  • 16, 23 en 30 maart 2021
  • 7, 13 en 20 april 2021
  • 10, 18 en 25 mei 2021
  • 1 juni 2021

Meld je nu aan

Aanmelden voor de Klant- en toekomstgericht innoveren doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Contact

Lotte Smeenk

Programma-coördinator

Wat zijn de kosten?

De investering voor de masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren is € 4.995 (exclusief btw). Dit bedrag is inclusief lesmateriaal.

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.

Contact

Lotte Smeenk

Programma-coördinator