Masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren

Breukelen
1 februari 2022
31 januari 2022
wekelijks van 16.00- 21.30 uur
10 bijeenkomsten
Nederlands
€ 4.995 (excl. btw)
Bachelor (WO), Master (HBO), Master (WO), Propedeuse (Bachelor), Bachelor (HBO)

Masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren

De masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren richt zich op het hele spectrum rondom innovatie van het businessmodel vanuit een toekomst- en klantgericht perspectief. Naast de theorie en verschillende praktijkcases kijken we tijdens de masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren ook naar de mogelijkheden en tools die er zijn en hoe je deze succesvol kan inzetten. Zowel theoretisch als praktisch verkennen we de mogelijkheden om de aangereikte tools toe te passen binnen jouw organisatie.

Tijdens de masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren delen we inzichten en best practices en vertalen we dit naar de praktijk.

 Aan het eind van de opleiding

  • Ben je op de hoogte van nieuwe trends en ontwikkelingen
  • Weet je wat de disruptieve invloed van trends uit de macro-omgeving is op de kanteling van onze bedrijfstakken
  • Heb je een visie op klantgedreven ondernemen en innoveren in de komende jaren
  • Kom je in cocreatie met klanten en partners, vanuit echt klantinzicht tot nieuwe proposities
  • Kan je vanuit verschillende invalshoeken kijken naar het businessmodel innovatie
  • Weet je hoe big data nieuwe business model kan voeden
  • College van hoogleraren en experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie en cases doorvertaald naar je eigen werksituatie
  • Interessant en goed netwerk tijdens en na de masterclass

Van wie krijg je college?

Tijdens de masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk. Het programma is samengesteld in samenwerking met en onder leiding van prof. dr. Ed Peelen, partner Future of Business en Strategie & bijzonder hoogleraar Content Marketing van de Universiteit van Amsterdam

De hoogleraren en experts

  • Prof. dr. Ed Peelen - partnerFuture of Business en Strategie en bijzonder hoogleraar aan de UvA
  • Drs. Bart Götte MBA - FutureFlock
  • Pernille Kok-Jensen - Fitzroy
  • Jules Prick - Koos Service Design
  • Maarten Stol - BrainCreators
  • Dr. Marnix van Gisbergen - NHTV University of Applied Sciences
  • Laurens Lapré - CGI
  • Timothy Prescott - UMC Utrecht
  • Erik de Bokx - Ahrma Coatings
  • Steven Dorgelo - Cubes - the innovation factory of KPN
  • Jesse van Doren - Brize
  • Jorge Labadie - 37°Celsius
  • Martijn Arets- Crowd Expedition
  • Arent van 't Spijker- Blinklane
  • Tony Bosma - Extend Limits
  • Rob de Graaf - Philips
  • Jaap Wilms – Wilms & Co
  • Tim Crone en Dennis de Vries, Deloitte              
De sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

Tijdens 10 bijeenkomsten geven experts hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

Thema´s

  • Futurizing: Toekomstvalide innoveren. Scenario’s opstellen en doorvertalen naar management
  • Transitie in een complex stakeholderveld
  • Customer Experience Management en de klant van morgen
  • De Customer Experience en service design thinking
  • De Customer Experience en het het engagement
  • Nieuwe businessmodellen: platformen, servitization, sharing economy, smart systems
  • Data en Artificial Intelligence: mogelijkheden en grenzen
  • Transities: servitization en continuous innovation
  • Jij als leider van de verandering

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

 

Voor wie?

Je bent manager en verantwoordelijk voor visie, beleidsontwikkeling en implementatie van klantgerichte aanpak binnen jouw organisatie.

Data en tijden

Het programma vindt plaats op:

  • 1 , 8 en 15 februari 2022 van 16.00 tot 21.30 uur
  • 8, 15, 22 en 29 maart 2022 van 16.00 tot 21.30 uur
  • 5, 12 en 19 april 2022 van 16.00 tot 21.30 uur

De colleges vinden plaats op dinsdag.

Meld je nu aan

Aanmelden voor de Klant- en toekomstgericht innoveren doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Wat is de investering?

De investering voor de masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren is € 4.995 (exclusief btw). Dit bedrag is inclusief lesmateriaal en catering.

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.