Masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren

Breukelen
14 maart 2023
10 bijeenkomsten
wekelijks van 16.00- 21.30 uur
Nederlands
€ 5.195 (excl. btw)

Verandering is troef: omgevingen waarin organisaties opereren zijn uitermate dynamisch. Zicht krijgen op hoe klanten zich in deze periode van inflatie, schaarste, geopolitieke spanningen en klimaatuitdagingen ontwikkelen, is cruciaal. In deze masterclass bekijken we vanuit verschillende invalshoeken hoe het klantgericht innoveren in inhoud en realisatie verrijkt kan worden.

  • College van hoogleraren en experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie en cases doorvertaald naar je eigen werksituatie
  • Interessant en goed netwerk tijdens en na de masterclass

Wat levert het je op?

  • De urgentie om klant- en toekomstgericht te innoveren
  • Je weet hoe we (continue) innovatie organiseren
  • Weet je waar jouw uitdagingen liggen en wat je hieraan kan doen?
  • Heb je veel praktijkvoorbeelden en inspiratie vanuit bestaande organisaties met een doorvertaling naar je eigen werksituatie
  • Een netwerk van sprekers, deelnemers en alumni

Wat levert het op voor je organisatie?

We verkennen waar reële en passende mogelijkheden liggen om klantgericht te innoveren. Hoe je kan kantelen en versnellen, hoe je, als dit nodig is, het digitaliseringsproces kan verbeteren en versnellen. Hoe je kosten kan verlagen, klantreizen kan verbeteren, prioriteiten in innovaties kan inbrengen en de wendbaarheid vergroten. Kortom: je komt vol inspiratie en handvatten terug om mee aan de slag te gaan in de dagelijkse praktijk.

Van wie krijg je college?

Tijdens de masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk. Het programma is samengesteld in samenwerking met en onder leiding van prof. dr. Ed Peelen, partner Future of Business en Strategie & bijzonder hoogleraar Content Marketing van de Universiteit van Amsterdam

De hoogleraren en experts

  • Prof. dr. Ed Peelen - partnerFuture of Business en Strategie en bijzonder hoogleraar aan de UvA
  • Drs. Bart Götte MBA - FutureFlock
  • Pernille Kok-Jensen - Fitzroy
  • Jules Prick - Koos Service Design
  • Maarten Stol - BrainCreators
  • Dr. Marnix van Gisbergen - NHTV University of Applied Sciences
  • Timothy Prescott - UMC Utrecht
  • Erik de Bokx - Ahrma Coatings
  • Jesse van Doren - Brize
  • Martijn Arets- Crowd Expedition
  • Arent van 't Spijker- Blinklane
  • Rob de Graaf - Philips
  • Michiel Sintenie - Vattenfall
  • Mirella Kleijnen - School of Business and Economics, Vrije Universiteit Amsterdam
  • Mark de Lat - Eshuis Accountants en Adviseurs
  • Prof. dr. Mirella Minkman, Vilans en TIAS
De sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

Tijdens 10 bijeenkomsten geven experts hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

Thema´s

  • Futurizing: Toekomstvalide innoveren. Scenario’s opstellen en doorvertalen naar management
  • Customer Experience Management en de klant van morgen
  • De Customer Experience en service design thinking
  • Servitization en customer experience management
  • Duurzaamheid
  • De Customer Experience en het het engagement
  • Smart Systems
  • De platformeconomie en co-branding
  • Data en Artificial Intelligence: mogelijkheden en grenzen
  • Transities: continuous innovation
  • Jij als leider van de verandering

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

 

Voor wie?

Je bent manager en verantwoordelijk voor visie, beleidsontwikkeling en implementatie van klantgerichte aanpak binnen jouw organisatie.

Data en tijden

Het programma vindt plaats op:

  • 14, 21 en 28 maart 2023
  • 4, 11 en 18 april 2023
  • 9, 16 en 23 mei 2023
  • 6 juni 2023

De colleges vinden plaats op dinsdag van 16.00 tot 21.30 uur

Meld je nu aan

Aanmelden voor de Klant- en toekomstgericht innoveren doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Wat is de investering?

De investering voor de masterclass Klant- en toekomstgericht innoveren is € 5.195,-  per persoon (exclusief 21% btw). Dit bedrag is inclusief lesmateriaal en maaltijden. Je ontvangt een deelnamecertificaat. 

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Nyenrode Business Universiteit is niet aangesloten bij het STAP-register. Voor deze opleiding is geen STAP-budget mogelijk.
Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.