Blended class Klantgericht Innoveren

In het kort

  • Breukelen
  • 23 september 2020
  • 2 maanden
  • 10 bijeenkomsten
  • 16.00 - 21.30 uur
  • Nederlands
  • € 4.995 (excl. btw)

Blended class Klantgericht Innoveren

Binnen veel markten zijn voorbeelden te vinden en te bedenken die gevestigde ordes nu of in de toekomst aanvallen. Tegelijkertijd beseffen managers dat nieuwe proposities en verdienmodellen met een centrale rol voor de gebruiker, moeilijk te verkopen en te realiseren zijn.

Binnen deze blended class redeneren we vanuit de toekomst. Wat gaat deze ons mogelijk brengen; wat wordt onze visie op het klantgedreven ondernemen? Waar willen we innoveren? Welke customer insights en proposities zijn nodig? En hoe gaan we dit binnen onze organisatie realiseren?

‘De klant centraal’. Je ziet steeds meer bedrijven die dit als uitgangspunt voor hun business model hebben. Vraag je je af wat een meer klantgericht en innovatief business model jouw organisatie kan brengen en hoe je dit binnen je organisatie realiseert?

Tijdens de blended class Klantgericht Innoveren delen we inzichten en best practices en vertalen we dit naar de praktijk.

 Aan het eind van de opleiding

  • Ben je op de hoogte van nieuwe trends en ontwikkelingen
  • Weet je wat de disruptieve invloed van trends uit de macro-omgeving is op de kanteling van onze bedrijfstakken
  • Heb je een visie op klantgedreven ondernemen en innoveren in de komende jaren
  • Kom je in cocreatie met klanten en partners, vanuit echt klantinzicht tot nieuwe proposities
  • Kan je vanuit verschillende invalshoeken kijken naar het businessmodel innovatie
  • Weet je hoe big data nieuwe business model kan voeden
  • College van hoogleraren en experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie en cases doorvertaald naar je eigen werksituatie
  • Interessant en goed netwerk tijdens en na de masterclass

Contact

Van wie krijg je college?

Tijdens de blended class Klantgericht Innoveren brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk. Het programma is samengesteld in samenwerking met en onder leiding van prof. dr. Ed Peelen, partner ICSB Marketing en Strategie & bijzonder hoogleraar Content Marketing van de Universiteit van Amsterdam

De hoogleraren en experts

  • Prof. dr. Ed Peelen - partner ICSB Marketing
    en Strategie en bijzonder hoogleraar aan de UvA
  • Drs. Bart Götte MBA - FutureFlock
  • Carla van der Wijden PhD
  • Pernille Kok-Jensen - Fitzroy
  • Nienke Bloem
  • Jules Prick - Koos Service Design
  • Maarten Stol - BrainCreators
  • Dr. Marnix van Gisbergen - NHTV University of Applied Sciences
  • Laurens Lapré - CGI
  • Timothy Prescott - IG&H
  • Erik de Bokx - Ahrma Coatings
  • Steven Dorgelo - Cubes - the innovation factory of KPN
  • Jesse van Doren - Brize
  • Jorge Labadie - 37°Celsius
  • Martijn Arets- Crowd Expedition
  • Arent van 't Spijker- Blinklane
  • Tony Bosma - Extend Limits
  • Floris Regouin - The New Tomorrow Digital
  • Drs. Nanne Dodde - 3ND
  • Rob de Graaf - Philips

De sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Contact

Wat ga je doen?

De blended class Klantgericht Innoveren is een optimale mix tussen een online leertraject met gelijkgestemden, inhoudelijke webinars en een klassikale bijeenkomsten waar inhoud en netwerken wordt gecombineerd.

Thema´s

  • Futurizing: Toekomstvalide innoveren. Scenario’s opstellen en doorvertalen naar management
  • Transitie in een complex stakeholderveld
  • Trendwatching & Generatie Unicorn en Customer Experience
  • UX Design: Service Design Thinking
  • Tecnologie I: Artificial Intelligence, VR en Gamification
  • Technologie II: Data een nieuwe resource
  • Digital Acceleratie: fail fast, learn faster
  • Transities: oud en nieuw, water en vuur?
  • Transities: De relatie Technologie en Mens
  • Roadmap en aan de slag. Doorvertaling kennis en inzichten naar de eigen organisatie
De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen. 

Online leeromgeving

De content in de online leeromgeving is 24 uur per dag beschik­baar. Dit geeft jou de flexibiliteit om op elk moment en in jouw tempo de kennis op te doen. Alle webinars worden opgenomen, waardoor je alles kan terugkijken wanneer en hoe vaak je wilt.

De webinars én het online leertraject geven je de mogelijkheid om vakinhoudelijke verdieping op de  thema’s te vinden. Daarnaast kan je jouw vragen stellen aan de docenten, ervaringen uitwisselen en leren van je mede-deelnemers. In deze blended class leer je dus van en met elkaar.

Kortom: de combinatie van online leren en de contacturen op Nyenrode maakt dat jij jezelf op een zo effectief mogelijke manier kan blijven ontwikkelen.

Contact

Voor wie?

Je bent manager en verantwoordelijk voor visie, beleidsontwikkeling en implementatie van klantgerichte aanpak binnen jouw organisatie.

Data en tijden

De webinars vinden plaats op de volgende dagen:

  • 23 en 28 september 2020
  • 7 en 26 oktober 2020
  • 4, 9, 18 en 23 november 2020
  • 2 en 7 december 2020

De colleges starten om 16.00 uur en eindigen rond 21.30 uur. 

Meld je nu aan

Aanmelden voor de blended class Klantgericht Innoveren doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Contact

Wat zijn de kosten?

De investering voor de blended class Klantgericht Innoveren is € 4.995 (exclusief btw). Lesmateriaal is bij deze prijs inbegrepen.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.

Contact