Executive Program Sales Management

In het kort

  • Breukelen
  • 16 november 2020
  • 3 dagen
  • 3 dagen
  • 3 dagen
  • Nederlands
  • € 3.595 (excl. btw)

Executive Program Sales Management

Tijdens het Executive Program Sales Management leer je niet alleen om je sales strategie te formuleren maar ook juist te realiseren. In dit programma draait het om de vraag: wat is nu een doelmatige en werkbare aanpak die echt resultaat oplevert door strategische verkoop? De nadruk ligt hoofdzakelijk op concrete acties die nodig zijn om jouw verkoopbeleid te updaten en upgraden.

Aan het eind van dit programma

  • Kan je jouw verbeterde verkoopplannen ontwikkelen, communiceren en uitvoeren.
  • Heb je persoonlijke feedback op jouw eigen situatie gekregen door ervaren docenten en sprekers.
  • Ben je nog beter in staat om alle facetten van sales management inhoud te geven.
  • Concrete kennis direct toepasbaar
  • Colleges van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan je eigen praktijk

Van wie krijg je college?

In het Executive Program Sales Management brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.

De hoogleraren en experts

  • Henry Groeneveld - Consultant & opleider, voormalig verkoopdirecteur van ECI Bertelsmann en Gouden Gids en programma-manager
  • Bas Kodden- Executive MBA Directeur Nyenrode Business Universiteit
  • Roos van Vugt- Social media strateeg, oprichter bureau Merkwerker
  • Berry Veldhoen - Directeur en medeoprichter Altuïtion
  • Rob Idink - Managing Director HP Nederland
  • Cees Min PhD - Partner Reset Management
  • Drs. ing. Wessel P.J. Berkman - Oprichter The Brown Paper Company en directeur De Commerciële Revolutie
  • Yousri Mandour - Partner bij adviesbureau ICSB Marketing en Strategie
  • Toni van Dam - Social selling expert bij the Social Selling Company

Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

Tijdens deze masterclass geven experts hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

Thema's

De onderwerpen zijn onder andere:

  • De customer journey met succesfactoren voor omnichannel management.
  • Sales en marketing: 2 handen op 1 buik en business road mapping.
  • De succesvolle aansturing van een verkooporganisatie met balans people & profit.
  • Co-creatie met klanten plus inzet digital sales en social media.
  • Verkoop in roerige tijden - veranderen met focus op segmentatie en het salesproces.

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Voor wie?

Je bent commercieel manager met ervaring in een managementfunctie of je bent een sales & marketing manager die verantwoordelijk is of wordt voor een slagvaardig team. Zowel in B2B als B2C omgeving en zowel vanuit product- als dienstenomgeving.
Verder is dit programma ook geschikt voor managers uit de publieke sector waar commercieel en klantgericht denken en werken ook wordt verwacht. Zoals bijvoorbeeld: commercieel managers/ directeuren, Business Development Managers en sales managers.

Data

Het programma vindt plaats op 16, 17 en 18 november 2020.

Voor dit programma hebben we het maximum aantal deelnemers bereikt.

Meld je nu aan

Aanmelden voor het Executive Program Sales Management doe je via het inschrijfformulier. 

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

 

Wat zijn de kosten?

De investering voor de masterclass Executive Program Sales Management is €3.595,- (excl. 21% btw en inclusief hotelaccommodatie, studiemateriaal en catering)

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.