Blended class Brand Management

In het kort

  • Breukelen
  • 31 mei 2021
  • 4 webinars, 2 live bijeenkomsten
  • van 15.30 - 17.30 uur
  • Nederlands
  • € 2.295 (excl. btw)

Blended class Brand Management

Merkstrategie is uitgeroepen tot de meest belangrijkste vaardigheid voor marketeers. Hoe sterker je merk, hoe hoger je sales. Klanten zijn bereid om meer te betalen voor bekende, dan voor onbekende merken. Ook brengt een sterk merk strategische voordelen met zich mee. Denk aan een sterkere positie ten opzichte van concurrenten en een betere positie intern, richting leveranciers en richting de arbeidsmarkt. Deze blended class staat stil bij essentiële onderwerpen als merkvoorkeur, online branding, internal branding en brand experience.

Til jouw merk-strategische kennis direct naar een hoger niveau met deze blended collegereeks.

Wat levert het je op?

  • Inzicht in financiële en strategische voordelen door het voeren van sterk brand management.
  • Een goed gefundeerde positionering voor je merk.
  • Leer een sterk merk opbouwen en onderhouden vanuit een strategisch perspectief.

Deze blended class bieden we aan in samenwerking met Adformatie.

  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Van wie krijg je college?

In de blended class Brand Management brengen ervaren sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.

De hoogleraren en experts

  • Prof. dr. Henry Robben - hoogleraar Marketing aan Nyenrode Business Universiteit
  • Mirella Kleijnen- professor of Customer Experience Management at the marketing department of the School of Business and Economics
  • Drs. Marc van Eck RM - managing director New Growth Strategies
  • Julian Stevense - senior consultant en founder Brandgurus
  • Martin de Munnik - oprichter N E U R E N S I C S
  • Ingmar de Lange- oprichter Mountview

Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

In een uitdagend programma geven onze hoogleraren en praktijksprekers actuele wetenschappelijke inzichten en koppelen zij deze aan de dagelijkse praktijk. Dit maakt dat het een programma op academisch niveau met een praktische inslag.

Deze blended class bestaat uit een optimale combinatie van interactieve webinars, een online leeromgeving, leren van en met mede-deelnemers, netwerken en klassikale bijeenkomsten. De groepen bestaan uit deelnemers vanuit verschillende sectoren met soortgelijke vraagstukken. De blended class wordt afgesloten met een fysieke slotbijeenkomst op Nyenrode Business Universiteit. Hier neem je jouw certificaat in ontvangst en toosten we met elkaar op een mooie afsluiting.

Wat mag ik concreet verwachten?

  • Interactieve webinars
  • Een interactief, online leeromgeving met een compleet aanbod van inhoudelijke video's, artikelen, vraagstellingen en cases
  • De mogelijkheid om een vraagstuk uit je eigen praktijk centraal te zetten
  • De inzet van de expertise van mede-deelnemers voor je eigen vraagstukken
  • Live bijeenkomsten op Nyenrode Business Universiteit

Onderwerpen

Je gaat onder andere aan de slag met de volgende onderwerpen:

  • Merketing
  • Merkpositionering
  • Internal branding: hoe bouw je een sterk merk van binnenuit?
  • Het merk als experience
  • De werking van merken in ons brein
  • Merkidentiteit in het digitale tijdperk

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Online leeromgeving

De content in de online leeromgeving is 24 uur per dag beschik­baar. Dit geeft jou de flexibiliteit om op elk moment en in jouw tempo de kennis op te doen. 

De bijeenkomsten op Nyenrode Business Universiteit, de webinars én het online leertraject geven je de mogelijkheid om vakinhoudelijke verdieping op de zes onderwerpen te vinden. Daarnaast kan je jouw vragen stellen aan de docenten, ervaringen uitwisselen en leren van je mede-deelnemers. In deze blended class leer je dus van en met elkaar.

Na het online traject sluiten we af met een live ontmoeting op Nyenrode. Dit bestaat uit een inhoudelijke invulling, het in ontvangst nemen van het certificaat van deelname en met elkaar toosten op een mooie afsluiting.

Kortom: de combinatie van online leren en de contacturen op Nyenrode maakt dat jij jezelf op een zo effectief mogelijke manier kan blijven ontwikkelen.

Voor wie?

Je bent (senior) marketeer, brand manager, communicatiemanager, strateeg, adviseur, productmanager, business developer, commercieel directeur of manager en verantwoordelijk voor het commerciële beleid in jouw organisatie. Je wilt jouw huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk. Je hebt een aantal jaren werkervaring en minimaal een HBO werk- en denkniveau.

Data en tijden

De online leeromgeving is van 17 mei beschikbaar 

  • Openingscollege op 31 mei 2021 op Nyenrode Business Universiteit in Breukelen van 15.30 - 19.30 uur.
  • Webinars op 7, 14, 21 en 28 juni 2021 van 15.30 - 17.30 uur 
  • Het slotcollege op Nyenrode Business Universiteit in Breukelen op 5 juli van 15.30 - 19.30 uur.

Voor de organisatie van de twee live colleges volgt Nyenrode de adviezen van de regering, de richtlijnen van het RIVM en de GGD Utrecht en Amsterdam.

De webinars starten om 15.30 uur en eindigen rond 17.30 uur met aansluitend gelegenheid voor een Q&A.

Wanneer je verhinderd bent op één van de data dan mag je je laten vervangen door een collega. Inhalen van fysieke colleges en terug kijken van webinars is niet mogelijk.

Meld je nu aan

Aanmelden voor de blended class Brand Management doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma- coördinator beantwoordt deze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de blended class Brand Management is € 2.295,- exclusief 21% btw.
 
Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.