Merkstrategie is uitgeroepen tot de meest belangrijkste vaardigheid voor marketeers. Hoe sterker je merk, hoe hoger je sales. Klanten zijn bereid om meer te betalen voor bekende, dan voor onbekende merken. Ook brengt een sterk merk strategische voordelen met zich mee. Denk aan een sterkere positie ten opzichte van concurrenten en een betere positie intern, richting leveranciers en richting de arbeidsmarkt. Deze blended class staat stil bij essentiële onderwerpen als merkvoorkeur, online branding, internal branding en brand experience.
Til jouw merk-strategische kennis direct naar een hoger niveau met deze blended collegereeks.
Deze blended class bieden we aan in samenwerking met Adformatie.
Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
In een uitdagend programma geven onze hoogleraren en praktijksprekers actuele wetenschappelijke inzichten en koppelen zij deze aan de dagelijkse praktijk. Dit maakt dat het een programma op academisch niveau met een praktische inslag.
Deze blended class bestaat uit een optimale combinatie van interactieve webinars, een online leeromgeving, leren van en met mede-deelnemers, netwerken en klassikale bijeenkomsten. De groepen bestaan uit deelnemers vanuit verschillende sectoren met soortgelijke vraagstukken. De blended class wordt afgesloten met een fysieke slotbijeenkomst op Nyenrode Business Universiteit. Hier neem je jouw certificaat in ontvangst en toosten we met elkaar op een mooie afsluiting.
Je gaat onder andere aan de slag met de volgende onderwerpen:
De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.
De content in de online leeromgeving is 24 uur per dag beschikbaar. Dit geeft jou de flexibiliteit om op elk moment en in jouw tempo de kennis op te doen.
De bijeenkomsten op Nyenrode Business Universiteit, de webinars én het online leertraject geven je de mogelijkheid om vakinhoudelijke verdieping op de zes onderwerpen te vinden. Daarnaast kan je jouw vragen stellen aan de docenten, ervaringen uitwisselen en leren van je mede-deelnemers. In deze blended class leer je dus van en met elkaar.
Na het online traject sluiten we af met een live ontmoeting op Nyenrode. Dit bestaat uit een inhoudelijke invulling, het in ontvangst nemen van het certificaat van deelname en met elkaar toosten op een mooie afsluiting.
Kortom: de combinatie van online leren en de contacturen op Nyenrode maakt dat jij jezelf op een zo effectief mogelijke manier kan blijven ontwikkelen.
Je bent (senior) marketeer, brand manager, communicatiemanager, strateeg, adviseur, productmanager, business developer, commercieel directeur of manager en verantwoordelijk voor het commerciële beleid in jouw organisatie. Je wilt jouw huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk. Je hebt een aantal jaren werkervaring en minimaal een HBO werk- en denkniveau.
De blended class vindt plaats op:
31 mei en 5 juli zijn live bijeenkomsten op Nyenrode. Voor de organisatie hiervan volgt Nyenrode de adviezen van de regering, de richtlijnen van het RIVM en de GGD Utrecht en Amsterdam.
De webinars starten om 15.30 uur en eindigen rond 17.30 uur met aansluitend gelenheid voor een Q&A.
Wanneer je verhinderd bent op één van de data dan mag je je laten vervangen door een collega. Inhalen van fysieke colleges en terug kijken van webinars is niet mogelijk.
Aanmelden voor de blended class Brand Management doe je via de aanmeldbutton.
Heb je nog vragen? Onze programma- coördinator beantwoordt deze graag.
De investering voor de blended class Brand Management is € 2.295,- exclusief 21% btw.
Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.
Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.
Titel | BTW | Bedrag |
Opleidingskosten | 21% | € 2.295,00 |
Totaal exclusief BTW | € 2.295,00 | |
BTW | € 481,95 | |
Totaal | € 2.776,95 |
Namen zoals in paspoort vermeld voor certificaat
dd-mm-yyyy
Voor facturatie
Voor facturatie