Blended class Brand Management

In het kort

  • Breukelen
  • 29 oktober 2020
  • 5 webinars, 1 terugkomdag
  • van 15.30 - 17.30 uur
  • Nederlands
  • € 1.995 (excl. btw)

Blended class Brand Management

Coca-Cola, Red-Bull, Apple – 3 voorbeelden van heel betekenisvolle merken en uitstekend brand management. Hoe sterker je merk, hoe meer je er van verkoopt. Klanten zijn bereid om meer te betalen voor bekende, dan voor onbekende merken. De marge bij een bekend merk ligt hoger en wanneer je meer verkoopt dalen de gemiddelde kosten per product. Ook brengt een sterk merk strategische voordelen met zich mee. Denk aan een sterkere positie ten opzichte van concurrenten en een betere positie richting leveranciers en de arbeidsmarkt.

Met de blended class Brand Management til je jouw merk-strategische kennis naar een hoger niveau.

Wat levert het je op?

  • Inzicht in financiële en strategische voordelen door het voeren van sterk brand management.
  • Een goed gefundeerde positionering voor je merk.
  • Leer een sterk merk opbouwen en onderhouden vanuit een
    strategisch perspectief.
Deze blended class bieden we aan in samenwerking met Adformatie.
  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Van wie krijg je college?

In de blended class Brand Management brengen ervaren sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.

De hoogleraren en experts

  • Prof. dr. Henry Robben - hoogleraar Marketing aan Nyenrode Business Universiteit
  • Mirella Kleijnen- professor of Customer Experience Management at the marketing department of the School of Business and Economics
  • Drs. Marc van Eck RM - managing director New Growth Strategies
  • Julian Stevense - senior consultant en founder Brandgurus
  • Martin de Munnik - oprichter N E U R E N S I C S
  • Ingmar de Lange- oprichter Mountview

Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

In deze blended class combineren we wetenschappelijke inzichten en diepgang met succesvolle, inspirerende praktijkcases en ruimte voor reflectie en toepassing van de inzichten op je eigen bedrijf.

Thema's

Je gaat onder andere aan de slag met de volgende thema's:

  • Merketing
  • Merkpositionering
  • Internal branding: hoe bouw je een sterk merk van binnenuit?
  • Het merk als experience
  • De werking van merken in ons brein
  • Merkidentiteit in het digitale tijdperk

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Online leeromgeving

De content in de online leeromgeving is 24 uur per dag beschik­baar. Dit geeft jou de flexibiliteit om op elk moment en in jouw tempo de kennis op te doen. Alle webinars worden opgenomen, waardoor je alles kan terugkijken wanneer en hoe vaak je wilt.

De bijeenkomst op Nyenrode Business Universiteit, de webinars én het online leertraject geven je de mogelijkheid om vakinhoudelijke verdieping op de zes thema’s te vinden. Daarnaast kan je jouw vragen stellen aan de docenten, ervaringen uitwisselen en leren van je mede-deelnemers. In deze blended class leer je dus van en met elkaar.

Na het online traject sluiten we af met een live ontmoeting op Nyenrode. Dit bestaat uit een inhoudelijke invulling, het in ontvangst nemen van het certificaat van deelname en met elkaar toosten op een mooie afsluiting.

Kortom: de combinatie van online leren en de contacturen op Nyenrode maakt dat jij jezelf op een zo effectief mogelijke manier kan blijven ontwikkelen.

Voor wie?

Je bent (senior) marketeer, brand manager, communicatiemanager, strateeg, adviseur, productmanager, business developer, commercieel directeur of manager en verantwoordelijk voor het commerciële beleid in jouw organisatie. Je wilt jouw huidige kennis verbreden en verdiepen en deze graag toepassen in de praktijk. Je hebt een aantal jaren werkervaring en minimaal een HBO werk- en denkniveau.

Data en tijden

De collegereeks vindt plaats op: 

  • 29 oktober 2020
  • 5, 12, 19 en 26 november 2020
Op 10 december ontmoeten we elkaar op Nyenrode voor de terugkomdag. Voor de organisatie van de terugkomdag volgt Nyenrode de adviezen van de regering, de richtlijnen van het RIVM en de GGD Utrecht en Amsterdam.

De webinars starten om 15.30 uur en eindigen rond 17.30 uur.

Wanneer je verhinderd bent, je kunt de webinars terugkijken.

Meld je nu aan

Aanmelden voor de blended class Brand Management doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de blended class Brand Management is € 1.995,- exclusief 21% btw.
 
Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.