Marketing, Innovation and Technology - MBA module Business & IT

Breukelen
4 april 2022
3 x 2 dagen
6-8 uur per week (excl. college)
Engels
€ 6.395 (btw vrij)

Marketing, Innovation and Technology

Digitale ontwikkelingen hebben onze wereld het afgelopen decennium in recordtempo veranderd, en er lijkt voorlopig nog geen einde in zicht. Nieuwe technologieën hebben de markt en de manier waarop organisaties zakendoen radicaal veranderd. Disruptieve innovators zoals AirBnb en Uber bedreigen traditionele businessmodellen. Het is voor bestaande bedrijven dan ook van groot belang om zich aan te passen om relevant te blijven. Maar hoe zorg je ervoor dat je competitief blijft? Hoe reageer je op disruptieve verandering? En hoe kunnen professionals in technologie, innovatie en marketing samenwerken om toegevoegde waarde te creëren? Op deze vragen krijg je antwoord in de module Marketing, Innovation & Technology.  

Combineer de krachten van marketing, innovatie en technologie

In onze module Marketing, Innovation & Technology reiken we je de handvatten aan om succesvolle partnerschappen tussen professionals in deze drie werkvelden aan te gaan. Door deelnemers waarvan de harten sneller gaan kloppen van marketing, innovatie en technologie (of een combinatie daarvan) samen te brengen met kundige faculty en sprekers, faciliteren we een leerervaring die leidt tot co-creatie. Op deze manier helpen wij je om projecten te bedenken en uit te voeren die jouw organisatie vooruit brengen in het bereiken van jullie strategische ambitie. 

Deze module maakt deel uit van de Engelstalige Modular Executive MBA Business & IT en kent daardoor een internationaal karakter.

  • Ontdekken van klant- en technologie- inzichten
  • Luisteren, verbinden en groter denken dan eigen organisatie
  • Concurrentievoordelen creëren
     

Wat ga je doen?

In de module Marketing, Innovation en Technology stimuleren we interactie tussen deelnemers onderling en met gastsprekers die ervaring hebben in het veld. Door casuïstiek uit jouw dagelijkse praktijk te gebruiken zorgen we ervoor dat de door jou nieuw opgedane kennis en kunde direct toepasbaar is in jouw business.

Het programma bestaat uit drie blokken:

  • Marketing & Competitive Advantage
  • Technology & Transformation
  • Digital Innovation

Wat levert het je op?

  • Je begrijpt de waarde van de samenwerking tussen de disciplines van marketing, innovatie en technologie
  • Je kan marketing, innovatie en technologie verbinden en verweven tot competitieve voordelen voor jouw organisatie
  • Je bent je bewust van de disruptieve aard van technologie en klantbehoeften
  • Je leert te anticiperen op veranderingen in klantgedrag veroorzaakt door nieuwe technologieën
  • Je kan klantgedrag beschrijven, uitleggen, en voorspelen met behulp van technologie

Waarom kiezen voor een module van de Modulair Executive MBA?

De module Marketing, Innovation en Technology is een onderdeel van de Modulair Executive MBA in Business & IT maar is los te volgen. Wil je alleen deze module volgen? Dat is dus mogelijk! Na succesvol afronden van de module ontvang je een certificaat. Smaakt het echter naar meer en wil je na deze module nog meer modules volgen of zelfs gaan voor een volledige MBA? Dat is ook mogelijk. Voor het behalen van je MBA-titel volg je zes minimaal, twee specialisatiemodules, de internationale studiereis en de MBA thesis.

Meer informatie

Wil je meer weten over de inhoud van de module of het Modulair Executive MBA programma? Download de brochure, kom naar een belevingssessie of neem voor persoonlijk advies contact op met onze programma-adviseurs.

Wat zijn de toelatingseisen?

Om toelaatbaar te zijn voor de Modulair Executive MBA heb je minimaal nodig:

  • een afgeronde academische, hbo- of gelijkwaardige opleiding (bachelor of master diploma)
  • minimaal vijf jaar strategische ervaring als manager, bestuurder, ondernemer of in een andere invloedrijke rol
  • Engelse lees- en luistervaardigheid

Belevingssessie

Als je erover denkt om met deze module te starten, kom dan bij ons langs voor een belevingssessie. Daar kan je op je gemak ontdekken wat het programma inhoudt en een proefcollege volgen. Je ontmoet mensen die het programma al volgen of hebben gevolgd en krijgt een beeld van hoe zij hun studie weten te combineren met een drukke baan en sociaal leven.

Daarnaast zijn we altijd te bereiken voor een persoonlijk adviesgesprek, waarin we je graag adviseren en alle vragen beantwoorden.

Data en tijden

Blok 1
4 april 2022 van 09:00 - 22:00 uur (inclusief diner)
5 april 2022 van 09:00 - 17:00 uur

Blok 2
16 mei 2022 van 09:00 - 22:00 uur (inclusief diner)
17 mei 2022 van 09:00 - 17:00 uur

Blok 3
14 juni 2022 van 09:00 - 22:00 uur (inclusief diner)
15 juni 2022 van 09:00 - 17:00 uur

Uiterste aanmelddatum 11 maart 2022. Wacht niet te lang, we werken met een maximum aantal deelnemers.


Enthousiast? Meld je aan

Enthousiast over de module Marketing, Innovation and Technology? Meld je dan meteen aan. Na de aanmelding ontvang je per e-mail wat er nodig is om je inschrijving definitief te maken. Belangrijk event om alvast te noteren in jouw agenda is de Introductiebijeenkomst, Deze is op 7 maart 2022 van 15:00 - 20:00 uur.

* Door je aan te melden voor deze opleiding ga je akkoord met de geldende voorwaarden en reglementen van Nyenrode en met de onderwijs- en examenregeling (rules & regulations) van deze opleiding.

Investering

De investering voor deze module is € 6.395 (btw vrij), inclusief collegemateriaal, toegang tot alle studentenfaciliteiten op Nyenrode, digitale studiefaciliteiten en eten en drinken. Hotelovernachtingen op het landgoed zijn niet bij de prijs inbegrepen en zijn los bij te boeken.

Financiering

De kosten van deze module zijn in 2021 nog fiscaal aftrekbaar. Wacht daarom niet te lang met inschrijven. Neem contact op met Daphne of Berend voor meer informatie.