Hoe kan je succesvol marketing, innovatie en technologie combineren?Vijf tips.
Tip 1: Kijk verder dan je eigen discipline
Tip 2. Blijf leren
Tip 3. Blijf kritisch
Tip 4. Denk in ecosystemen
Tip 5. Krijg dingen gedaan
Module Marketing, Innovation and Technology
Benieuwd naar de toepassing van deze tips in de praktijk van jouw organisatie? Neem dan deel aan de module Marketing, Innovation and Technology in de Business & IT track van de Modulair Executive MBA. Door deelnemers waarvan de harten sneller gaan kloppen van marketing, innovatie en technologie (of een combinatie daarvan) samen te brengen met kundige faculty en sprekers, faciliteren we een leerervaring die leidt tot co-creatie. Op deze manier helpen wij je om projecten te bedenken en uit te voeren die jouw organisatie vooruit brengen in het bereiken van jullie strategische ambitie.
"Succesvolle marketing komt voort uit gedegen analyses voorzien van een saus van gezond boerenverstand."
Prof. dr. Henry Robben is hoogleraar marketing aan Nyenrode Business Universiteit. Zijn onderzoeksinteresses omvatten strategische marketing, innovatiemanagement en de ontwikkeling van nieuwe producten.
LEES MEER
Meer informatie module
Juridisch Leiderschap
Contact
Heb je vragen over de opleidingen, of wil jij je direct aanmelden? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvend informatiegesprek via + 31 346 291 001 of