Food & Agri Opleidingen

Wil je op de hoogte zijn van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van voeding, innovatie en duurzaamheid in de mondiale voedseleconomie? Kijk dan wat Nyenrode biedt aan opleidingen in de Food en Agri sector.


Opleidingen

Gevonden: 10 opleidingen
Executive Education Workshop 25 Business Ethics in context - MBA module Business & Sustainable Transitions

Business Ethics in context - MBA module Business & Sustainable Transitions

Deeltijd | Nederlands | Najaar 2021
Verkrijgen van kennis van markt, recht en bedrijfsethiek. Standpunt verdedigen in (ethische) dilemma's.
EMBA Business Processes and Technology - MBA module Business & Sustainable Transitions

Business Processes and Technology - MBA module Business & Sustainable Transitions

Deeltijd | Nederlands | 14 september 2020
Leer de bedrijfsprocessen binnen jouw sector te verbeteren en laat de rol van technologie daarin zien.
HR-Business partner Collegereeks Bedrijfskunde voor de Food & Agribusiness

Collegereeks Bedrijfskunde voor de Food & Agribusiness

< 10 dagen | Nederlands | 12 november 2020
Tijdens de collegereeks Bedrijfskunde voor de Food & Agribusiness leer je hoe je snel en adequaat reageert op trends en ontwikkelingen in de agri-food-sector.
Dream Team The Pure Family Collegereeks Development & Innovatie voor de Food & Agribusiness

Collegereeks Development & Innovatie voor de Food & Agribusiness

< 10 dagen | Nederlands | 12 november 2020
Succesvol inspelen op trends en ontwikkelingen is voor veel bedrijven een stevige uitdaging. Het overtuigen van agrariërs van jouw product of dienst vergt creativiteit en innovatiekracht. Maar hoe speel je effectief in op de markt van morgen met de juiste toegevoegde waarde?
Executive Education 1 Collegereeks Strategische Food & Agrimarketing

Collegereeks Strategische Food & Agrimarketing

< 10 dagen | Nederlands | 27 oktober 2020
Tijdens de collegereeks Strategische Food & Agrimarketing leer je aan de hand van het ‘business roadmapping model’ het heden en het verleden te begrijpen, met ultiem doel ‘return on business’ te creëren. Uiteraard komt ook de uitvoering van de marketingstrategie aan bod. Waar mogelijk gebruiken sprekers voorbeelden uit de agrarische praktijk ter verduidelijking.