Advanced Marketing Program

In het kort

  • Breukelen
  • 7 april 2020
  • 3 dagen
  • 48 uur
  • dag 1 van 8.30 - 22.00 uur, dag 2 van 9.00 - 17.00 uur en dag 3 van 8.30 - 18.00 uur
  • Nederlands
  • € 3.795 (excl. btw)

Advanced Marketing Program

In het driedaagse Advanced Marketing Program staan actuele ontwikkelingen binnen de marketing centraal en leer je hoe je deze kan integreren binnen jouw eigen marketingstrategie.

Thema’s die behandeld worden zijn: customer experience, artificial intelligence en marketing to machines. Hierbij wordt direct een koppeling gemaakt met onderwerpen als digital transformation in marketing, neuromarketing en strategisch positioneren.

Het Advanced Marketing Program is een intensief en interactief programma dat theorie combineert met praktijk, zowel qua docenten als qua inhoud. Er is voldoende mogelijkheid om jouw persoonlijke vraagstuk in te brengen en te bespreken met de docenten en deelnemers.

Aan het eind van de opleiding

  • Ben je op de hoogte van de laatste marketingontwikkelingen.
  • Weet je hoe je deze ontwikkelingen moet integreren in jouw marketingstrategie.
  • Overzie je de kansen en bedreigingen van de digitale transformatie in marketing

Dit programma bieden we aan in samenwerking met Adformatie. In 3 dagen presenteren wij  een heldere update over dit interessante en snel veranderende vakgebied.

  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Van wie krijg je college?

Tijdens het Advanced Marketing Program geven inspirerende sprekers hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

De hoogleraren en experts

  • Julian Stevense - programma-manager Advanced Marketing Program en senior consultant en founder Brandgurus
  • Prof. dr. ir. Kitty Koelemeijer - Professor Marketing bij Nyenrode Business Universiteit 
  • Martin de Munnik - communicatiestrateeg en medeoprichter van neuromarketingbureau Neurensics
  • Ruud Frambach - hoogleraar Marketing bij de Vrije Universiteit Amsterdam en winnaar van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2018
  • Bob de Wit - hoogleraar Strategie bij Nyenrode Business Universiteit
  • Dr. Mirelle Kleijnen - professor Customer Experience Management bij de Vrije Universiteit Amsterdam
  • Dr. Bas Kodden LL.M., MSc BA - Associate Professor bij Nyenrode Business Universiteit
Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat kan je verwachten?

In het Advanced Marketing Program geven experts hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

Thema's

Je gaat onder andere met de volgende thema's aan de slag. 

  • Digital transformation
  • Neuromarketing
  • Marketingsstrategie
  • De rol van marketing binnen een organisatie
  • Positioneringsstrategie en internal branding
  • Leiderschapsontwikkeling
  • Customer Experience

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Voor wie?

Het Advanced Marketing Program is gericht op B2B en B2C marketeers die verantwoordelijk zijn voor de ontwikkeling en uitwerking van de marketingstrategie binnen hun organisatie. Marketeers die willen weten wat de kansen en bedreigingen zijn van de laatste (digitale) ontwikkelingen. En hoe zij deze ontwikkelingen het beste kunnen integreren in hun huidige marketingstrategie.

Data

Het programma vindt plaats op:
  • 7 & 8 april 2020
  • 11 mei 2020
De colleges worden gegeven in een collegezaal van Nyenrode Business Universiteit. Je overnacht in één van de hotels op het landgoed. De laatste programmadag op 11 mei 2020 sluiten we af met een diner.

Meld je nu aan

Aanmelden voor het Advanced Marketing Program doe je door het inschrijfformulier in te vullen.

Heb je nog andere vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor het Advanced Marketing Program is € 3.795,- (exclusief btw). Dit bedrag is inclusief collegemateriaal, hotelovernachting en maaltijden.

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.
Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.