Masterclass Digital Transformation

In het kort

  • Breukelen
  • 1 april 2020
  • 9 bijeenkomsten
  • 9 bijeenkomsten
  • van 16.00 – 21.30 uur
  • Nederlands
  • € 5.195 (excl. btw)

Masterclass Digital Transformation

De wereld digitaliseert onverminderd door. Alle maatschappelijke en zakelijke domeinen worden hierdoor geraakt en beïnvloed. In de masterclass Digital Transformation wordt geconcentreerd op de impact op marketing, sales en service. Of, anders gezegd, op klantrelaties.

Tijdens de masterclass Digital Transformation bepalen we de nieuwe rol en inrichting van marketing, sales en service bekeken vanuit de momenteel waarneembare en nog komende maatschappelijke ontwikkelingen en nieuwe technische mogelijkheden.

Aan het eind van de opleiding

  • Heb je inzicht in de veranderde focus en inrichting van de marketing-/salesdiscipline onder invloed van digitale toepassingen en ontwikkelingen.
  • Heb je inzicht in het belang van data in de moderne marketing- en salespraktijk.
  • Ken je de belangrijkste technische marketing- en salestools.
  • Ken je de organisatorische aspecten en persoonlijke vaardigheden die nodig zijn bij een digitale transformatie.
  • Weet je wat je nodig hebt voor een succesvolle digitale transformatie.

  • Praktijkcases op locatie van grote digitale spelers
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Van wie krijg je college?

Tijdens de masterclass Digital Transformation brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk. Onderlinge discussie en ervaringuitwisseling is minstens zo inzichtgevend. Daar proberen we bij de samenstelling van de groep ook rekening mee te houden.

De hoogleraren en experts

  • Wim Andréa - partner CRUX Digital
  • David Arnoux - Growth Hacking Academy
  • Freek Bijl - Chief Strategy Officer (CSO) Valtech
  • Gerhard van der Bijl - Digital Marketing Technologist Flora Holland
  • Nanne Dodde - founder 3ND
  • Mike Hoogveld - Nyenrode Business Universiteit & Holland Consulting Group
  • Jaap Kooij - eigenaar Kooij.org E-Commerce | E-Business | E-mergencies
  • Jaap van Oort - strategy director, EMark
  • Eduard de Wilde - directeur VODW Digital
  • Wil Wurtz - CRM-partner CRUX Digital
  • Sebastiaan Bekker - development manager bij Wehkamp
  • Peter Krumm - Strategy & Development Director bij Transdev
  • Olivier Rikken - director Blockchain & Smart Contracts bij Axveco
  • Niels van Weeren - Project Lead Marketing Intelligence bij Randstad
  • Ed Peelen - partner bij ICSB Marketing en Strategie en bijzonder hoogleraar aan de UvA

Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

In 9 masterclasses geven experts hun visie en vertellen zij vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten rond Digitale Transformatie.

Thema´s

Het programma bestaat uit de volgende 9 onderwerpen:

  • Dag 1: de nieuwe paradigma’s voor marketing en sales
  • Dag 2: Marketing en Technologie: hulpmiddel of vormgevend fenomeen?
  • Dag 3: Data gedreven marketing/sales
  • Dag 4: Omnichannel eCommerce
  • Dag 5, 6 en 7 vinden plaats op de locaties van IBM, Microsoft en Oracle. Zij geven hun visie en outlook op technologische ontwikkelingen en demo’s van hun nieuwste producten. 
  • Dag 8: Organisatorisch Redesign als onderdeel van Digital Transformation
  • Dag 9: Persoonlijke vaardigheden bij het richting geven aan digitale transformatie

Elke masterclass heeft een thema dat wordt ingeleid door één van de partners van CruxDigital.

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Voor wie?

Je bent als manager of directielid verantwoordelijk voor visie- en beleidsontwikkeling en de implementatie van een toekomstgerichte én klantgeoriënteerde marketing en/of salesoperatie binnen je organisatie.

Je zoekt praktische handvatten om een digitale transitie binnen jouw huidige of toekomstige carrière vorm te kunnen geven.

Data en tijden

De masterclasses vinden plaats op:

  • 1, 8, 15 en 22 april 2020
  • 13 en 27 mei 2020
  • 3, 10 en 17 juni 2020

De bijeenkomsten starten om 16.00 uur en eindigen rond 21.30 uur, inclusief een pauze van ongeveer 30 minuten waarin wij je een lichte maaltijd aanbieden.

Wanneer je verhinderd bent op één van de data dan mag je je laten vervangen door een collega. Het betreffende college inhalen is niet mogelijk.

Meld je nu aan

Aanmelden voor de masterclass Digital Transformation doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de masterclass Digital Transformation  is € 5.195 (exclusief btw), inclusief online leeromgeving, koffie/thee en maaltijden.

Je kan je voor deze masterclass ook samen met een collega inschrijven en er voor kiezen om beiden aanwezig te zijn of elkaar af te wisselen. Als je met meer personen uit een organisatie deelneemt dan geldt voor iedere deelnemer een korting van 15%.

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.