Masterclass Digital Transformation

In het kort

  • Breukelen
  • Volgt binnenkort
  • 3 dagen
  • 3 dagen
  • Dag 1 van 08.00 - 20.00 uur, dag 2 van 08.00 - 20.00 uur, dag 3 van 08.00 - 17.00 uur
  • Nederlands
  • € 3.595 (excl. btw)

Masterclass Digital Transformation

De wereld digitaliseert onverminderd door. Alle maatschappelijke en zakelijke domeinen worden hierdoor geraakt en beïnvloed. In de masterclass Digital Transformation wordt geconcentreerd op de impact op marketing, sales en service. Of, anders gezegd, op klantrelaties.

Tijdens de masterclass Digital Transformation bepalen we de nieuwe rol en inrichting van marketing, sales en service bekeken vanuit de momenteel waarneembare en nog komende maatschappelijke ontwikkelingen en nieuwe technische mogelijkheden.

Aan het eind van de opleiding

  • Heb je inzicht in de veranderde focus en inrichting van de marketing-/salesdiscipline onder invloed van digitale toepassingen en ontwikkelingen.
  • Heb je inzicht in het belang van data in de moderne marketing- en salespraktijk.
  • Ken je de belangrijkste technische marketing- en salestools.
  • Ken je de organisatorische aspecten en persoonlijke vaardigheden die nodig zijn bij een digitale transformatie.
  • Weet je wat je nodig hebt voor een succesvolle digitale transformatie.

  • Praktijkcases op locatie van grote digitale spelers
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Van wie krijg je college?

Tijdens de masterclass Digital Transformation brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk. Onderlinge discussie en ervaringuitwisseling is minstens zo inzichtgevend. Daar proberen we bij de samenstelling van de groep ook rekening mee te houden.

De hoogleraren en experts

  • Wim Andréa - Interactim
  • Freek Bijl - Chief Strategy Officer (CSO) Valtech
  • Gerhard van der Bijl -IT directeur AH Distrifood
  • Nanne Dodde - founder 3ND
  • Mike Hoogveld - Nyenrode Business Universiteit & Holland Consulting Group
  • Jaap Kooij - eigenaar Kooij.org E-Commerce | E-Business | E-mergencies
  • Jaap van Oort - strategy director, EMark
  • Eduard de Wilde - CEO Livehelfi
  • Wil Wurtz - Stamina Advies
  • Sebastiaan Bekker - development manager bij Wehkamp
  • Dirk Peters- Wehkamp
  • Peter Krumm - managing consultant APPM
  • Olivier Rikken - CEO ledger Leopard
  • Niels van Weeren - Project Lead Marketing Intelligence bij Randstad
  • Frans Riemersma- CEO MartechTribe

Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

In deze masterclass geven experts hun visie en vertellen zij vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten rond Digitale Transformatie.

Thema´s

De onderwerpen zijn onder andere:

  • De nieuwe paradigma’s voor marketing en sales
  • Marketing en Technologie: hulpmiddel of vormgevend fenomeen?
  • Data gedreven marketing/sales
  • Omnichannel eCommerce
  • Organisatorisch Redesign als onderdeel van Digital Transformation
  • Persoonlijke vaardigheden bij het richting geven aan digitale transformatie   

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Voor wie?

Je bent als manager of directielid verantwoordelijk voor visie- en beleidsontwikkeling en de implementatie van een toekomstgerichte én klantgeoriënteerde marketing en/of salesoperatie binnen je organisatie.

Je zoekt praktische handvatten om een digitale transitie binnen jouw huidige of toekomstige carrière vorm te kunnen geven.

Groepen en samenkomsten vanaf 1 juli

Vanaf 1 juli a.s.  is het door versoepeling van de coronamaatregelen weer mogelijk om deelnemers op Nyenrode Business Universiteit te ontvangen. In deze nieuwe maatregel staat beschreven dat een groep van maximaal 100 personen weer bij elkaar in een ruimte mag zijn. Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan wordt uiteraard rekening gehouden met de 1,5 meter maatregel. Door deze maatregel is het niet altijd mogelijk om grote groepen deelnemers in een collegezaal te ontvangen. Om deze reden bieden wij onze programma’s waar nodig in een hybride vorm aan.

Wat is een hybride college?

Een hybride college is een fysieke bijeenkomst waar tegelijkertijd ook publiek online aan deelneemt. De fysiek aanwezigen en de online deelnemers kunnen op hetzelfde moment dezelfde ervaring of inhoud tot zich nemen vanaf verschillende locaties. Bij wat grotere groepen zullen we met subgroepen werken die om de beurt fysiek aanwezig zijn op Nyenrode. De keuze is uiteraard te allen tijde aan de deelnemer om wel of niet naar Nyenrode te komen.

Data en tijden

De masterclass vinden plaats op:

  • 5, 6 en 7 oktober 2020 

Voor deze masterclass hebben wij het maximum aantal deelnemers bereikt.

Meld je nu aan

Aanmelden voor de masterclass Digital Transformation doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de masterclass Digital Transformation  is € 3.595 (exclusief btw), inclusief twee hotelovernachtingen, online leeromgeving, koffie/thee en maaltijden.

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.