Digitale technologie zorgt voor een nieuwe economische én organisatorische werkelijkheid.
Private en publieke organisaties worden genoodzaakt een andere invulling te geven aan hun klantrelaties en de wijze waarop zij klantwaarde realiseren.
De masterclass start met het formuleren van een strategische visie op klantrelaties in een digitale tijd. Daarna ga je aan de slag met vragen als: Welke verdienmodellen passen daar bij? Hoe komen we tot relevante customer insights? Hoe ontwikkelen we daar (nieuwe) proposities op? Hoe richten we persoonlijke en relevante communicatie met klanten in? Welke technische tooling komt daar bij kijken? En niet in de laatste plaats: Hoe krijg je de organisatie mee in deze beweging?
Uiteraard is er ook aandacht voor persoonlijke vaardigheden: hoe geef je leiding aan zo’n veranderingsproces? Hoe pitch je nieuwe ideeën en ga je om met weerstanden?
Tijdens de masterclass Digital Transformation brengen de meest inspirerende sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk. Onderlinge discussie en ervaringuitwisseling is minstens zo inzichtgevend. Daar proberen we bij de samenstelling van de groep ook rekening mee te houden.
Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
In deze masterclass geven experts hun visie en vertellen zij vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten rond Digitale Transformatie.
Tijdens de masterclass ga je met de volgende thema's aan de slag:
We wisselen interactieve, plenaire sessies af met korte opdrachten om je de benodigde kennis en vaardigheden aan te reiken. Tijdens het programma werk je ook aan een groepscase op basis van een theoretisch kader uit de vakliteratuur en de kennis uit de plenaire sessies. Tijdens de laatste dag van het programma staat de presentatie van de cases centraal. Het geeft jou de basis voor het formuleren van een plan van aanpak voor jouw organisatie.
De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.
Voor wie?
Je bent binnen je organisatie betrokken bij de digitale transformatie van klantcontact en klantwaarde.
Je wilt jouw huidige marketing-, tech-, sales- of servicekennis verbreden om de complete omvang (en samenhang) van deze vorm van digitale transformatie te kunnen vormgeven en aansturen. De masterclass is ook geschikt als je je oriënteert op een functie waarbij digitaal klantcontact een cruciale rol speelt.
Dit programma heeft meerdere startmomenten. Kies zelf wat jou het beste uitkomt. Klik op de editie van jouw keuze om alle data van de colleges te zien.
Meld je nu aan
Aanmelden voor de masterclass Digital Transformation doe je via de aanmeldbutton.
Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.
Deze editie van de masterclass vindt plaats op:
De investering voor de masterclass Digital Transformation is € 3.995,- per persoon (exclusief 21% btw). Dit bedrag is inclusief lesmateriaal, toegang tot de online leeromgeving en maaltijden. Je ontvangt een deelnamecertificaat.
Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.
Nyenrode Business Universiteit is niet aangesloten bij het STAP-register. Voor deze opleiding is geen STAP-budget mogelijk.
Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.