Blended class Digital Marketing Strategie

  • Breukelen
  • 27 september 2021
  • 4 webinars, 2 live bijeenkomsten, 6 weken online leertraject
  • van 15.00 – 18.00 uur
  • Nederlands
  • € 2.295 (excl. btw)

Collegereeks Digital Marketing Strategie

De digitale wereld verandert snel. Is het jouw taak om bedrijfsdoelstellingen te verbeteren met de strategische inzet van digitale marketing en social media? Dan heb je niet alleen gedegen, up-to- date kennis nodig, maar ook een toekomstvisie. In de collegereeks Digital Marketing Strategie leer je van ervaren hoogleraren en experts in digital marketing, social media, technologie, digitale media en strategie.

Aan het eind van de opleiding

  • Heb je kennis en visie op het gebied van digital marketing en social media.
  • Heb je mogelijkheden ontdekt voor jouw bedrijf door de presentaties van vooraanstaande bedrijven.
  • Weet je hoe je bedrijfsdoelstellingen verbetert met de strategische inzet van social media.
  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Van wie krijg je college?

In de blended class Digital Marketing Strategie brengen ervaren sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.

De hoogleraren en experts

  • Prof. dr. Henry Robben, Hoogleraar Marketing aan Nyenrode Business Universiteit
  • Jahkini Bisselink - Gen Z keynote spreker, voormalig VN jongerenvertegenwoordiger en student
  • Steven van Belleghem - schrijver, keynote speaker and co-founder Nexx­works en Snackbyte
  • Julian Stevense - Senior consultant en founder Brandgurus
  • Mischa Coster - Media psycholoog en CPO bij Greymatters
  • Carlijn Postma - Spreker en auteur op het gebied van content marketing
  • Berber Hoekstra - Communicatiestrateeg van grote en kleine bedrijven op gebied van social media
  • Frederike den Ottelander - Country marketing manager IKEA Nederland
  • Danny Mekić - spreker, technologie- en innovatie-expert
Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

De blended class Digital Marketing Strategiea is een optimale mix tussen een online leertraject met gelijkgestemden en inhoudelijke webinars waar inhoud en netwerken wordt gecombineerd.

Thema's

Het programma bestaat onder andere uit deze onderwerpen:

  • Digital customer intelligence
  • Content marketing & automation
  • Conversie-optimalisatie en tooling
  • Creating CX with digital technology
  • Community building & management

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Online leeromgeving

De content in de online leeromgeving is 24 uur per dag beschik­baar. Dit geeft jou de flexibiliteit om op elk moment en in jouw tempo de kennis op te doen.

De bijeenkomsten op Nyenrode Business Universiteit, de webinars én het online leertraject geven je de mogelijkheid om vakinhoudelijke verdieping op de thema’s te vinden. Daarnaast kan je jouw vragen stellen aan de docenten, ervaringen uitwisselen en leren van je mede-deelnemers. In deze blended class leer je dus van en met elkaar.

Na het online traject sluiten we af met een live ontmoeting op Nyenrode. Dit bestaat uit een inhoudelijke invulling, het in ontvangst nemen van het certificaat van deelname en met elkaar toosten op een mooie afsluiting.

Kortom: de combinatie van online leren en de contacturen op Nyenrode maakt dat jij jezelf op een zo effectief mogelijke manier kan blijven ontwikkelen.

 

Voor wie?

Je zit goed bij deze blended class als je invloed hebt op de implementatie van de digital marketingstrategie van je organisatie of als je zo’n rol ambieert.

Data en tijden

De online leeromgeving is ongeveer twee weken voor de start van het programma beschikbaar. 

    • Online kick-off op 27 september van 15:00 - 16:00 uur
    • Openingscollege op 4 oktober 2021 op Nyenrode Business Universiteit van 15:00 - 18:30 uur
    • Webinars op 11 oktober 2021 van 15:00 - 18:00 uur en op 1, 8 en 15 november van 15:00 - 17:30 uur
    • Slotcollege op 22 november 2021 op Nyenrode Business Universiteit van 15:00 - 18:30 uur

    Voor de organisatie van de twee live colleges volgt Nyenrode de adviezen van de regering, de richtlijnen van het RIVM en de GGD Utrecht en Amsterdam.

    Wanneer je verhinderd bent op één van de data dan mag je je laten vervangen door een collega. Het betreffende college inhalen is niet mogelijk.

    Meld je nu aan

    Aanmelden voor de blended class Digital Marketing Strategie & Social Media doe je via de aanmeldbutton.

    Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

    Wat zijn de kosten?

    De investering voor de blended class Digital Marketing Strategie is € 2.295 per persoon (exclusief btw). 

    Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

    Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

    *Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.