Blended class Digital Marketing Strategie

Breukelen
8 mei 2023
3 online colleges, 3 fysieke colleges, 6 weken online leertraject
van 15.00 – 19.00 uur
Nederlands
€ 2.295 (excl. btw)

De digitale wereld verandert snel. Is het jouw taak om bedrijfsdoelstellingen te verbeteren met de strategische inzet van digitale marketing en social media? Dan heb je niet alleen gedegen, up-to- date kennis nodig, maar ook een toekomstvisie. In de collegereeks Digital Marketing Strategie leer je van ervaren hoogleraren en experts in digital marketing, social media, technologie, digitale media en strategie.

  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Wat levert het je op?

  • Je hebt kennis en visie op het gebied van digital marketing en social media.
  • Je hebt mogelijkheden ontdekt voor jouw bedrijf door de presentaties van vooraanstaande bedrijven.
  • Je weet hoe je bedrijfsdoelstellingen verbetert met de strategische inzet van social media.

Wat levert het op voor je organisatie?

Je weet social media in de juiste context te plaatsen en kan aangeven waar dit in de organisatie waarde toevoegt. Daarnaast ben je in staat een goed onderbouwde digitale marketing strategie te formuleren, die de organisatie verder brengt. Je kan binnen de organisatie je kennis delen over trends die je niet mag missen en hoe je omgaat met het veranderend gedrag van klanten.

Ook interessant voor jou

Executive Education 8 Collegereeks Strategische Communicatie

Collegereeks Strategische Communicatie

< 10 dagen | Nederlands | 11 januari 2023
Tijdens de collegereeks Strategische Communicatie krijg je van experts de laatste ontwikkelingen en inzichten op communicatiegebied.
Executive Education 10 Advanced Marketing Program

Advanced Marketing Program

< 10 dagen | Nederlands | 27 maart 2023
In het driedaagse Advanced Marketing Program staan actuele ontwikkelingen binnen de marketing centraal en leer je hoe je deze kan integreren binnen jouw eigen marketingstrategie.
Nyenrode Business Universiteit_1 Blended class Brand Management

Blended class Brand Management

< 10 dagen | Nederlands | 16 maart 2023
Met de blended class Brand Management til je jouw merk-strategische kennis naar een hoger niveau.

Van wie krijg je college?

In de blended class Digital Marketing Strategie brengen sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.

De hoogleraren en experts

  • Julian Stevense - Senior consultant en founder Brandgurus
  • Carlijn Postma - Spreker en auteur op het gebied van content marketing
  • Danny Mekić - spreker, technologie- en innovatie-expert
  • Joyce Nafzger - Head of Social bij Qontent Matters
  • Dr. Ir. Linda Kester - founding partner JigEye, strategisch portfolio management expert 
Hoogleraar
Als hoogleraar Marketing doet Henry onderzoek naar strategische marketing en innovatiemanagement. Zijn credo: 'Succesvolle marketing komt voort uit gedegen analyses, voorzien van een saus van gezond boerenverstand.'
Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

De blended class Digital Marketing Strategie is een optimale mix tussen een online leertraject met gelijkgestemden en inhoudelijke webinars waar inhoud en netwerken wordt gecombineerd.

Thema's

Het programma bestaat onder andere uit deze onderwerpen:

  • Marketingstrategie
  • Positionering in een digitaal tijdperk
  • Plan van aanpak voor DMS
  • Een Social Media Strategie voor jouw organisatie
  • Contentmarketing
  • Personalisatie, big data and privacy

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Online leeromgeving

De content in de online leeromgeving is 24 uur per dag beschik­baar. Dit geeft jou de flexibiliteit om op elk moment en in jouw tempo de kennis op te doen.

De bijeenkomsten op Nyenrode Business Universiteit, de webinars én het online leertraject geven je de mogelijkheid om vakinhoudelijke verdieping op de thema’s te vinden. Daarnaast kan je jouw vragen stellen aan de docenten, ervaringen uitwisselen en leren van je mede-deelnemers. In deze blended class leer je dus van en met elkaar.

Na het online traject sluiten we af met een live ontmoeting op Nyenrode. Dit bestaat uit een inhoudelijke invulling, het in ontvangst nemen van het certificaat van deelname en met elkaar toosten op een mooie afsluiting.

Kortom: de combinatie van online leren en de contacturen op Nyenrode maakt dat jij jezelf op een zo effectief mogelijke manier kan blijven ontwikkelen.

 

Voor wie?

Je zit goed bij deze blended class als je invloed hebt op de implementatie van de digital marketingstrategie van je organisatie of als je zo’n rol ambieert.

Data en tijden

Dit programma vindt plaats op: 

  • Online kick-off op 8 mei 2023 van 15:00 - 16:00 uur
  • Openingscollege op 15 mei 2023 op Nyenrode Business Universiteit van 15:00 – 19:00 uur
  • Fysiek college op 22 mei 2023 op Nyenrode Business Universiteit van 15:00 - 19:00 uur
  • Webinar op 5 juni 2023 van 15.00 – 18.00 uur
  • Webinars op 12 & 19 juni 2023 van 15:00 - 17:30 uur
  • Slotcollege op 26 juni 2023 op Nyenrode Business Universiteit van 15:00 - 19:00 uur

Wanneer je verhinderd bent op één van de data dan mag je je laten vervangen door een collega. Het betreffende college inhalen is niet mogelijk.

Meld je nu aan

Aanmelden voor de blended class Digital Marketing Strategie & Social Media doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.


Wat is de investering?

De investering voor de blended class Digital Marketing Strategie is € 2.295,- per persoon (exclusief 21% btw). Dit bedrag is inclusief lesmateriaal en toegang tot de online leeromgeving. Je ontvangt een deelnamecertificaat.

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Nyenrode Business Universiteit is niet aangesloten bij het STAP-register. Voor deze opleiding is geen STAP-budget mogelijk.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.