Collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media

In het kort

  • Breukelen
  • 1 maart 2021
  • 6 bijeenkomsten
  • 6 bijeenkomsten
  • van 15.30 – 19.00 uur
  • Nederlands
  • € 1.995 (excl. btw)

Collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media

De digitale wereld verandert snel. Is het jouw taak om bedrijfsdoelstellingen te verbeteren met de strategische inzet van digitale marketing en social media? Dan heb je niet alleen gedegen, up-to- date kennis nodig, maar ook een toekomstvisie. In de collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media leer je van ervaren hoogleraren en experts in digital marketing, social media, technologie, digitale media en strategie.

Aan het eind van de opleiding

  • Heb je kennis en visie op het gebied van digital marketing en social media.
  • Heb je mogelijkheden ontdekt voor jouw bedrijf door de presentaties van vooraanstaande bedrijven.
  • Weet je hoe je bedrijfsdoelstellingen verbetert met de strategische inzet van social media.
  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Van wie krijg je college?

In de Collegereeks Digital Marketing & Social Media brengen ervaren sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.

De hoogleraren en experts

  • Steven van Belleghem - Auteur, keynote speaker en co-founder Nexxworks en Snackbytes
  • Mieke de Ketelaere - Regional Customer Intelligence Lead South WestEurop bij SAS
  • Drs. Albert Jan Huisman - eigenaar van strategisch marketingadviesbureau Y Content en mede-oprichter van Content Marketing Fast Forward
  • Peter Stolze - Marketing Directeur bij Lendahand
  • Rik Geurts - advocaat bij Van Iersel Luchtman Advocaten
  • Mischa Coster - Media psycholoog en CPO bij Greymatters
  • Julian Stevense- Senior consultant en founder Brandgurus
  • Klaas Weima - Founder en managing director bij Energize
  • Mike Hendrixen - Marketing & Strategie bij Vertigo 6
Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

De Collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media is een optimale mix tussen een online leertraject met gelijkgestemden, inhoudelijke webinars en een klassikale afsluiting waar inhoud en netwerken wordt gecombineerd.

Thema's

Het programma bestaat onder andere uit deze onderwerpen:

  • Digital customer intelligence
  • Content marketing & automation
  • Conversie-optimalisatie en tooling
  • Creating CX with digital technology
  • Community building & management

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Voor wie?

Je zit goed bij deze collegereeks als je invloed hebt op de implementatie van de digital marketingstrategie van je organisatie of als je zo’n rol ambieert.

Data en tijden

De colleges vinden plaats op:
  • 1, 8, 15, 22 en 29 maart 2021
  • 12 april 2021

Wanneer je verhinderd bent op één van de data dan mag je je laten vervangen door een collega. Het betreffende college inhalen is niet mogelijk.

Groepen en samenkomsten vanaf 1 juli

Vanaf 1 juli is het door versoepeling van de coronamaatregelen weer mogelijk om deelnemers op Nyenrode Business Universiteit te ontvangen. In deze nieuwe maatregel staat beschreven dat een groep van maximaal 100 personen weer bij elkaar in een ruimte mag zijn. Om verspreiding van het coronavirus tegen te gaan wordt uiteraard rekening gehouden met de 1,5 meter maatregel. Door deze maatregel is het niet altijd mogelijk om grote groepen deelnemers in een collegezaal te ontvangen. Om deze reden bieden wij onze programma’s waar nodig in een hybride vorm aan.

Wat is een hybride college?

Een hybride college is een fysieke bijeenkomst waar tegelijkertijd ook publiek online aan deelneemt. De fysiek aanwezigen en de online deelnemers kunnen op hetzelfde moment dezelfde ervaring of inhoud tot zich nemen vanaf verschillende locaties. Bij wat grotere groepen zullen we met subgroepen werken die om de beurt fysiek aanwezig zijn op Nyenrode. De keuze is uiteraard te allen tijde aan de deelnemer om wel of niet naar Nyenrode te komen.

Meld je nu aan

Aanmelden voor de blended class Digital Marketing Strategie & Social Media doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media is € 1.995 per persoon (exclusief btw). 

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

 

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.