Blended class Digital Marketing Strategie & Social Media

In het kort

  • Breukelen
  • 5 oktober 2020
  • 5 webinars, 1 college
  • 5 webinars, 1 college
  • van 15.30 – 17.30 uur
  • Nederlands
  • € 1.995 (excl. btw)

Blended class Digital Marketing Strategie & Social Media

De digitale wereld verandert snel. Is het jouw taak om bedrijfsdoelstellingen te verbeteren met de strategische inzet van digitale marketing en social media? Dan heb je niet alleen gedegen, up-to- date kennis nodig, maar ook een toekomstvisie. In de collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media leer je van ervaren hoogleraren en experts in digital marketing, social media, technologie, digitale media en strategie.

Aan het eind van de opleiding

  • Heb je kennis en visie op het gebied van digital marketing en social media.
  • Heb je mogelijkheden ontdekt voor jouw bedrijf door de presentaties van vooraanstaande bedrijven.
  • Weet je hoe je bedrijfsdoelstellingen verbetert met de strategische inzet van social media.
  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Van wie krijg je college?

In de blended class Digital Marketing & Social Media brengen ervaren sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.

De hoogleraren en experts

  • Steven van Belleghem - Auteur, keynote speaker en co-founder Nexxworks en Snackbytes
  • Mieke de Ketelaere - Regional Customer Intelligence Lead South WestEurop bij SAS
  • Drs. Albert Jan Huisman - eigenaar van strategisch marketingadviesbureau Y Content en mede-oprichter van Content Marketing Fast Forward
  • Peter Stolze - Marketing Directeur bij Lendahand
  • Rik Geurts - advocaat bij Van Iersel Luchtman Advocaten
  • Mischa Coster - Media psycholoog en CPO bij Greymatters
  • Julian Stevense- Senior consultant en founder Brandgurus
  • Klaas Weima - Founder en managing director bij Energize
  • Mike Hendrixen - Marketing & Strategie bij Vertigo 6
Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

De blended class Digital Marketing Strategie & Social Media is een optimale mix tussen een online leertraject met gelijkgestemden, inhoudelijke webinars en een klassikale afsluiting waar inhoud en netwerken wordt gecombineerd.

Thema's

Het programma bestaat onder andere uit deze onderwerpen:

  • Digital customer intelligence
  • Content marketing & automation
  • Conversie-optimalisatie en tooling
  • Creating CX with digital technology
  • Community building & management

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Online leeromgeving

De content in de online leeromgeving is 24 uur per dag beschik­baar. Dit geeft jou de flexibiliteit om op elk moment en in jouw tempo de kennis op te doen. Alle webinars worden opgenomen, waardoor je alles kan terugkijken wanneer en hoe vaak je wilt.

De bijeenkomst op Nyenrode Business Universiteit, de webinars én het online leertraject geven je de mogelijkheid om vakinhoudelijke verdieping op de zes thema’s te vinden. Daarnaast kan je jouw vragen stellen aan de docenten, ervaringen uitwisselen en leren van je mede-deelnemers. In deze blended class leer je dus van en met elkaar.

Na het online traject sluiten we af met een live ontmoeting op Nyenrode. Dit bestaat uit een inhoudelijke invulling, het in ontvangst nemen van het certificaat van deelname en met elkaar toosten op een mooie afsluiting.

Kortom: de combinatie van online leren en de contacturen op Nyenrode maakt dat jij jezelf op een zo effectief mogelijke manier kan blijven ontwikkelen.

Voor wie?

Je zit goed bij deze blended class als je invloed hebt op de implementatie van de digital marketingstrategie van je organisatie of als je zo’n rol ambieert.

Data en tijden

De colleges vinden plaats op:
  • 5 en 26 oktober 2020
  • 2, 9, 16 en 23 november 2020
Wanneer je verhinderd bent is het altijd mogelijk om via de online leeromgeving de webinars terug te kijken. 

Meld je nu aan

Aanmelden voor de blended class Digital Marketing Strategie & Social Media doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media is € 1.995 per persoon (exclusief btw). 

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.