Collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media

In het kort

  • Breukelen
  • 4 oktober 2021
  • 6 bijeenkomsten
  • van 15.00 – 18.00 uur
  • Nederlands
  • € 2.295 (excl. btw)

Collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media

De digitale wereld verandert snel. Is het jouw taak om bedrijfsdoelstellingen te verbeteren met de strategische inzet van digitale marketing en social media? Dan heb je niet alleen gedegen, up-to- date kennis nodig, maar ook een toekomstvisie. In de collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media leer je van ervaren hoogleraren en experts in digital marketing, social media, technologie, digitale media en strategie.

Aan het eind van de opleiding

  • Heb je kennis en visie op het gebied van digital marketing en social media.
  • Heb je mogelijkheden ontdekt voor jouw bedrijf door de presentaties van vooraanstaande bedrijven.
  • Weet je hoe je bedrijfsdoelstellingen verbetert met de strategische inzet van social media.
  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Van wie krijg je college?

In de Collegereeks Digital Marketing & Social Media brengen ervaren sprekers je de kneepjes van het vak bij, met sterke cases uit de praktijk.

De hoogleraren en experts

  • Steven van Belleghem - Auteur, keynote speaker en co-founder Nexxworks en Snackbytes
  • Mieke de Ketelaere - Regional Customer Intelligence Lead South WestEurop bij SAS
  • Mischa Coster - Media psycholoog en CPO bij Greymatters
  • Julian Stevense- Senior consultant en founder Brandgurus
  • Frederike den Ottelander - Marketing Manager bij Ikea Nederland
  • Fred Moolhuijsen - partner bij Brand and Business Architects
Deze sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Wat ga je doen?

De Collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media is een optimale mix tussen een online leertraject met gelijkgestemden en inhoudelijke webinars waar inhoud en netwerken wordt gecombineerd.

Thema's

Het programma bestaat onder andere uit deze onderwerpen:

  • Digital customer intelligence
  • Content marketing & automation
  • Conversie-optimalisatie en tooling
  • Creating CX with digital technology
  • Community building & management

De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Voor wie?

Je zit goed bij deze collegereeks als je invloed hebt op de implementatie van de digital marketingstrategie van je organisatie of als je zo’n rol ambieert.

Data en tijden

De colleges vinden plaats op:
  • 4 en 11 oktober 2021
  • 1, 8, 15 en 22 november 2021

Wanneer je verhinderd bent op één van de data dan mag je je laten vervangen door een collega. Het betreffende college inhalen is niet mogelijk.

Groepen en samenkomsten

Ver vooruit plannen is vandaag de dag lastig. Ons uitgangspunt is om je op Nyenrode te kunnen ontvangen. Mocht dit vanwege corona-maatregelen niet mogelijk zijn, dan bieden wij het programma in een andere (online, hybride of blended) vorm aan. We zullen je hier dan tijdig van op de hoogte stellen. Uiteraard zorgen we ervoor dat je in al onze lesvormen dezelfde impactvolle leerervaring beleeft.

Meld je nu aan

Aanmelden voor de blended class Digital Marketing Strategie & Social Media doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de collegereeks Digital Marketing Strategie & Social Media is € 2.295 per persoon (exclusief btw). 

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.