Het faciliteren en sturen van de klantreis, het klantinteractie management, blijft een van de meest innovatieve, maar ook complexe aangelegenheden. De technologie gaat snel vooruit. Het aantal mogelijkheden om te investeren in nieuwe kanalen en touchpoints is enorm. De resources blijven echter beperkt en er zullen dus keuzes gemaakt moeten worden. Tegelijkertijd ontstaan er meer touchpoints en kanalen, groeit de roep om het contact verder te personaliseren, de context mee te nemen waarin iemand zich bevindt en wordt het er niet eenvoudiger op om de klantreis te regisseren. We proberen de journeys nog wel te vatten in blauwdrukken en processen en onder te brengen in lerende systemen met feedback loops, maar ondervinden problemen bij het uiteindelijk doorvertalen daarvan naar de werkvloer.
Tijdens de masterclass Customer Experience Management gaan we met deze uitdagingen aan de slag.
Tijdens de masterclass Customer Experience Management geven inspirerende sprekers hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.
De sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.
Tijdens de masterclass Customer Experience Management geven experts hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.
Het programma bestaat uit onder andere deze onderwerpen:
Deze masterclass is speciaal ontwikkeld voor professionals die direct en indirect te maken hebben met klantbeleving binnen de eigen organisatie. Je bent bijvoorbeeld marketing manager, customer contract manager, retail manager, Customer Experience manager en expert, channel manager, operation manager of change- en projectmanager.
Data
De data van de masterclass worden hier zo spoedig mogelijk bekend gemaakt.
Op dag 1 starten we om 9.00 uur en eindigen we rond 21.30 uur. Dag 2 start om 9.00 uur en sluiten we af om 17.00 uur.
Wanneer je verhinderd bent op één van de data dan mag je je laten vervangen door een collega. Het betreffende college inhalen is niet mogelijk.
Aanmelden voor de masterclass Customer Experience Management doe je via de aanmeldbutton.
Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.
De investering voor de masterclass Customer Experience Management is € 5.395 (exclusief btw), inclusief lesmateriaal, koffie/thee, maaltijden en 2 hotelovernachtingen.
Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.
Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.
Titel | BTW | Bedrag |
Opleidingskosten Customer Experience | 21% | € 5.395,00 |
Totaal exclusief BTW | € 5.395,00 | |
BTW | € 1.132,95 | |
Totaal | € 6.527,95 |
Namen zoals in paspoort vermeld voor certificaat
dd-mm-yyyy
Voor facturatie
Voor facturatie