Masterclass Customer Experience Management

In het kort

  • Breukelen
  • 1 oktober 2019
  • 2 modules van 2 dagen + extra programma
  • 2 modules van 2 dagen
  • dag 1 van 9.00 - 21.30 uur, dag 2 van 9.00 - 17.00 uur
  • Nederlands
  • € 5.395 (excl. btw)

Masterclass Customer Experience Management

Het faciliteren en sturen van de klantreis, het klantinteractie management, blijft een van de meest innovatieve, maar ook complexe aangelegenheden. De technologie gaat snel vooruit. Het aantal mogelijkheden om te investeren in nieuwe kanalen en touchpoints is enorm. De resources blijven echter beperkt en er zullen dus keuzes gemaakt moeten worden. Tegelijkertijd ontstaan er meer touchpoints en kanalen, groeit de roep om het contact verder te personaliseren, de context mee te nemen waarin iemand zich bevindt en wordt het er niet eenvoudiger op om de klantreis te regisseren. We proberen de journeys nog wel te vatten in blauwdrukken en processen en onder te brengen in lerende systemen met feedback loops, maar ondervinden problemen bij het uiteindelijk doorvertalen daarvan naar de werkvloer.

Tijdens de masterclass Customer Experience Management gaan we met deze uitdagingen aan de slag. 

Aan het eind van de opleiding

  • Weet je alles van customer experience management.
  • Heb je inzicht in customer journey mapping & design.
  • Kan je een customer experience strategie opzetten.
  • Concreet en toepasbaar
  • College van experts uit het bedrijfsleven
  • Theorie gekoppeld aan de praktijk

Contact

Joyce Verweij

Programma-coördinator
Jasper Henkelman

Jasper Henkelman

Groeistrateeg/Cel-directeur bij Lijnrecht Reclamemakers
'Je krijgt een goed beeld van CX, geïllustreerd met een diversiteit aan voorbeelden.'

Van wie krijg je college?

Tijdens de masterclass Customer Experience Management geven inspirerende sprekers hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

De hoogleraren en experts

  • Drs. Mike Hoogveld RM - Associate Partner en PhD candidate bij Holland Consulting Group
  • Daan Noordeloos - Manager Customer Experience bij Transavia
  • Prof. dr. Ed Peelen - Partner bij ICSB Marketing en Strategie
  • Kris Brees - ICSB Marketing en Strategie
  • Jules Prick en Hidde Burgmans MSc - Koos Service Design
  • Stefanie van Orsouw - VANAD Group
  • Joris van Amerom – Open Now
  • Berry Veldhoen - Altuïton
  • Jaap Wilms – Wilms 'n zo!
  • Theo van der Steen - Underlined
  • Beate van Dongen - VODW
  • Leonoor Moerman - FMCG professional en freelance consultant
  • Eunice Koekoek - McDonald’s
  • Raoul Jaggoe - Sonepar
  • Ankie Straathof - de Bijenkorf
  • Jessica Niewierra - ABN AMRO
  • Maud Martens - ABN AMRO
  • Martine Ferment - stichting KIRC
  • Rien Brus - Aegon

De sprekers zijn onder voorbehoud van wijzigingen.

Contact

Joyce Verweij

Programma-coördinator
Frits Beerthuizen

Frits Beerthuizen

Marketing & Customer Journey expert bij Nationale-Nederlanden
'Ik vind het belangrijk om te horen hoe andere bedrijven het doen, zodat ik mijn eigen organisatie kan spiegelen.'

Wat ga je doen?

Tijdens de masterclass Customer Experience Management geven experts hun visie en vertellen vanuit hun ervaring over de belangrijkste principes en inzichten.

Thema's

Het programma bestaat uit onder andere deze onderwerpen:

  • Customer experience management
  • Experience design en innovatie
  • Prototyping
  • Data gedreven klantbeleving
  • Online en de customer experience
  • Klantinteractie management
De inhoud van het programma is onder voorbehoud van wijzigingen.

Contact

Joyce Verweij

Programma-coördinator
Dekyi Boursma

Dekyi Boorsma

Head of Atlantic Operations Time Inc. bij International Fulfilment Services
'Je krijgt handvatten om binnen de eigen organisatie CX management op te starten en uit te rollen.'

Voor wie?

Deze masterclass is speciaal ontwikkeld voor professionals die direct en indirect te maken hebben met klantbeleving binnen de eigen organisatie. Je bent bijvoorbeeld marketing manager, customer contract manager, retail manager, Customer Experience manager en expert, channel manager, operation manager of change- en projectmanager.

Data en tijden

Het programma vindt plaats op:

  • 1 en 2 oktober 2019
  • 5 en 6 november 2019
Op dag 1 starten we om 9.00 uur en eindigen we rond 21.30 uur. Dag 2 start om 9.00 uur en sluiten we af om 17.00 uur.

Wanneer je verhinderd bent op één van de data dan mag je je laten vervangen door een collega. Het betreffende college inhalen is niet mogelijk.

Meld je aan

Aanmelden voor de masterclass Customer Experience Management doe je via de aanmeldbutton.

Heb je nog vragen? Onze programma-manager beantwoordt deze graag.

Wat zijn de kosten?

De investering voor de masterclass Customer Experience Management is € 5.395 (exclusief btw), inclusief lesmateriaal, koffie/thee, maaltijden en 2 hotelovernachtingen.

Kosteloos annuleren is uitsluitend mogelijk per e-mail tot 4 weken voor de aanvangsdatum. Na die datum ben je het volledige deelnamebedrag verschuldigd.

Annulering dient altijd schriftelijk te geschieden.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.