Customer Relationship | P.O. Assurance

Breukelen
16 september 2024
3 dagen
13.00 - 20.00 uur
Nederlands
€ 1925,-

Het opbouwen en onderhouden van impactvolle klantrelaties

Customer Relationship: Het opbouwen en onderhouden van impactvolle klantrelaties is cruciaal in het accountantsberoep. Als accountant gaat jouw rol vaak verder dan alleen het controleren van de jaarrekening. De klant ziet jou als advisor en wil ook ontzorgd worden. Je bouwt een langdurige en vertrouwde relatie met elkaar op. Het balanceren tussen het opbouwen van vertrouwen en onafhankelijkheid is vaak dé grote uitdaging.

  • Ontwikkel vaardigheden voor klantintegriteitsbeoordeling
  • Ontdek hoe je je professionele identiteit en objectiviteit behoudt.
  • Leer hoe je klantrelaties laat groeien

Vertrouwen en objectiviteit

De training Customer Relationship is erop gericht dat je veel leert over je klant en het bedrijf en je creëert een vertrouwensband die de basis legt voor een prettige en langdurige samenwerking, maar je weet in die relatie ook je eigen professionele identiteit en objectiviteit als accountant te behouden.


*Dit is een exclusieve training. Check onze ''data en aanmelden'' om te kijken of je toegelaten wordt. Twijfel je? Neem gerust contact met ons op.

Ook interessant voor jou

Executive Education 8 Projectmanagement | P.O. Assurance

Projectmanagement | P.O. Assurance

< 10 dagen | Nederlands | 5 september 2024
Onrealistische planningen, multitasken, de juiste prioriteiten stellen en goede communicatie zijn een aantal van de belangrijkste uitdagingen die accountants tegenkomen.
Master Fiscaal Recht LR 19-06-2017-7 Introductie ESG Reporting en Assurance | P.O. Assurance

Introductie ESG Reporting en Assurance | P.O. Assurance

< 10 dagen | Nederlands | 24 september
Vanaf 2024 moeten grote bedrijven verplicht rapporteren over duurzaamheid. ESG reporting vraagt om expertise op het vlak van de verslaggeving van ESG-informatie en in het bijzonder de interne beheersing hiervan.
Accountancy 2018 25-05-2018 LR-19 Effectief communiceren in gesprek en tekst | P.O. Assurance

Effectief communiceren in gesprek en tekst | P.O. Assurance

< 10 dagen | Nederlands | 9 september 2024
Je werkt in deze module samen met anderen aan opdrachten, je doet spreek- en schrijfoefeningen en krijgt theoretische kaders en concepten aangereikt.

Programma

Dag 1

  • Kennismaking en leren van ervaringen
  • Fasen en instrumenten in relatiemanagement
  • Klanttevredenheid en wederkerigheid

Dag 2

  • Verdieping en uitwerking opdracht fasen relatiemanagement
  • Integriteit, omgaan met conflicten en verzamelen controlebewijs
  • Versterken controlekwaliteit

Dag 3

  • Scherp blijven in langdurige relaties
  • Obstakels in relatiemanagement
  • Borgen van langdurige relaties

 

Startmomenten

We bieden de training 1 keer per jaar aan.

Data 3-daagse training 2024:

  • Dag 1: maandag 16 september 
  • Dag 2: dinsdag 1 oktober
  • Dag 3: maandag 14 oktober

Aanmelden

Wil je je graag aanmelden dan volg je onderstaande stappen:

  1. Meld je aan via de aanmeldknop in het menu aan de rechterkant. Hier vul je enkel je algemene contactgegevens in en selecteer je het startmoment. Het klopt dat je hier alleen de 1ste dag van de eerstvolgende maand kunt zien.
  2. Nadat je op verzenden hebt geklikt, ontvang je een e-mail met vervolgstappen.
  3. Open de e-mail en klik op de 'Nyenrode Aanmeldportaal' link in de tekst. Op dit platform vul je jouw persoonlijke gegevens in en geef je aan waarvoor – een onderdeel van de praktijkopleiding of het stagebureau – je je wilt aanmelden en op welk moment je daarmee van start wilt gaan.
  4. Verzend je aanmelding via het 'Nyenrode Aanmeldportaal'.

Deelname

  • Deze training is exclusief voor trainees die de Praktijkopleiding Assurance (RA) volgen / Accountants die maximaal 2 jaar ingeschreven staan in het register bij de NBA.
  • Bij voldoende aanmeldingen vinden deze trainingen in een fysieke setting op landgoed Nyenrode Breukelen plaats.

Over de investering

De investering voor de training 'Customer Relationship' is €1.925,-.

*Alle bedragen en voorwaarden zijn indicatief (exclusief btw en bijkomende kosten, tenzij anders aangegeven) en onder voorbehoud van periodieke wijzigingen.