Als je het hebt over marketingpraat, dan gaat het in feite over het beantwoorden van vijf vragen.
- Wat is de strategische ambitie
- Wat gebeurt er in het heden
- Wat gebeurt er in de toekomst?
- Welke stappen moeten we zetten om naar die toekomst te komen?
- Welke waarden moeten we voor wie creƫren?
In deze bite van prof. dr. Henry Robben over marketingstrategie als hulpmiddel tijdens de coronacrisis gaat hij in op deze vragen.
Gerelateerde opleidingen
-
Blended class Brand Management
Startdatum: 2 oktober 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
- Online
Met de blended class Brand Management til je jouw merk-strategische kennis naar een hoger niveau.
Bekijk opleiding -
Collegereeks Strategische Communicatie
Startdatum: 3 september en 19 novemberTaal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Tijdens de collegereeks Strategische Communicatie krijg je van experts de laatste ontwikkelingen en inzichten op communicatiegebied.
Bekijk opleiding -
Executive Program Sales Management
Startdatum: 25 september en 20 november 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
- Online
Tijdens dit programma leer je alle facetten van salesmanagement inhoud te geven en ben je in staat om je sales strategie ook te realiseren.
Bekijk opleiding -
Marketing Leadership Program
Startdatum: 17 september 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Met het Marketing Leadership Program leer jij - vanuit jouw expertise en ervaring - hoe je het vertrouwen kan winnen van je medebestuurders en hen kan mobiliseren en motiveren om gezamenlijk het verschil te maken.
Bekijk opleiding -
Advanced Marketing Program
Startdatum: 30 september 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
In het driedaagse Advanced Marketing Program staan actuele ontwikkelingen binnen de marketing centraal en leer je hoe je deze kan integreren binnen jouw eigen marketingstrategie.
Bekijk opleidingMeld je nu aan -
Collegereeks Public Affairs & Stakeholdermanagement
Startdatum: 3 november 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Voor steeds meer organisaties is de relatie met de omgeving en stakeholders een voorwaarde om organisatiedoelen te behalen. Tegelijkertijd groeit de impact van wet- en regelgeving op de bedrijfsvoering.
Bekijk opleiding