Nyenrode bite: Marketingstrategie als hulpmiddel tijdens de coronacrisis

Maatwerk
Publicatiedatum: 21-9-2021

Als je het hebt over marketingpraat, dan gaat het in feite over het beantwoorden van vijf vragen.

  1. Wat is de strategische ambitie
  2. Wat gebeurt er in het heden
  3. Wat gebeurt er in de toekomst?
  4. Welke stappen moeten we zetten om naar die toekomst te komen?
  5. Welke waarden moeten we voor wie creëren?

In deze bite van prof. dr. Henry Robben over marketingstrategie als hulpmiddel tijdens de coronacrisis gaat hij in op deze vragen.


Prof. dr. Henry Robben is hoogleraar aan Nyenrode Business Universiteit.

Gerelateerde opleidingen

  • Marketing Leadership Program

    Startdatum: 18 september 2024
    Taal:
    • Nederlands
    Locatie:
    • Breukelen

    Met het Marketing Leadership Program leer jij - vanuit jouw expertise en ervaring - hoe je het vertrouwen kan winnen van je medebestuurders en hen kan mobiliseren en motiveren om gezamenlijk het verschil te maken.

    3
  • Marketing en Innovatie in de Publieke en Private sector - MBA module Public & Private

    Startdatum: 27 maart 2025
    Taal:
    • Nederlands
    Locatie:
    • Breukelen

    Leer de kernprocessen van marketing en innovatie in de Publieke en Private sector.

    _SAN7369
  • Marketing, Innovation and Technology - MBA module Business & IT

    Startdatum: September 30, 2024
    Taal:
    • Engels
    Locatie:
    • Breukelen

    Ontdek klant- en technologie-inzichten In een wereld die digitaliseert en globaliseert.

    Alumni Event Controlling 2
  • Blended class Brand Management

    Startdatum: 3 oktober 2024 en 13 maart 2025
    Taal:
    • Nederlands
    Locatie:
    • Breukelen
    • Online

    Met de blended class Brand Management til je jouw merk-strategische kennis naar een hoger niveau.

    Nyenrode Business Universiteit_1
  • Collegereeks Public Affairs & Stakeholdermanagement

    Startdatum: 4 november 2024
    Taal:
    • Nederlands
    Locatie:
    • Breukelen

    Voor steeds meer organisaties is de relatie met de omgeving en stakeholders een voorwaarde om organisatiedoelen te behalen. Tegelijkertijd groeit de impact van wet- en regelgeving op de bedrijfsvoering.

    Nyenrode Board & Governance 03-05-2023-22 - header