Als je het hebt over marketingpraat, dan gaat het in feite over het beantwoorden van vijf vragen.
- Wat is de strategische ambitie
- Wat gebeurt er in het heden
- Wat gebeurt er in de toekomst?
- Welke stappen moeten we zetten om naar die toekomst te komen?
- Welke waarden moeten we voor wie creëren?
In deze bite van prof. dr. Henry Robben over marketingstrategie als hulpmiddel tijdens de coronacrisis gaat hij in op deze vragen.
Gerelateerde opleidingen
-
Marketing Leadership Program
Startdatum: 18 september 2024Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Met het Marketing Leadership Program leer jij - vanuit jouw expertise en ervaring - hoe je het vertrouwen kan winnen van je medebestuurders en hen kan mobiliseren en motiveren om gezamenlijk het verschil te maken.
Bekijk opleiding -
Marketing en Innovatie in de Publieke en Private sector - MBA module Public & Private
Startdatum: 27 maart 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Leer de kernprocessen van marketing en innovatie in de Publieke en Private sector.
Bekijk opleiding -
Marketing, Innovation and Technology - MBA module Business & IT
Startdatum: September 30, 2024Taal:- Engels
Locatie:- Breukelen
Ontdek klant- en technologie-inzichten In een wereld die digitaliseert en globaliseert.
Bekijk opleiding -
Blended class Brand Management
Startdatum: 3 oktober 2024 en 13 maart 2025Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
- Online
Met de blended class Brand Management til je jouw merk-strategische kennis naar een hoger niveau.
Bekijk opleiding -
Collegereeks Public Affairs & Stakeholdermanagement
Startdatum: 4 november 2024Taal:- Nederlands
Locatie:- Breukelen
Voor steeds meer organisaties is de relatie met de omgeving en stakeholders een voorwaarde om organisatiedoelen te behalen. Tegelijkertijd groeit de impact van wet- en regelgeving op de bedrijfsvoering.
Bekijk opleiding