media en qua soort zoals filmpjes, tekst en ‘echte’ data), waarheidsgetrouwheid (Veracity) met de
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/is-big-data-een-kans-of-bedreiging-voor-controllerssamenleving veel waarde aan hechten zoals zorg, cultuur en onderwijs. Tegelijkertijd was er in de media
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/fiscaal-recht-zoektocht-verhouding-recht-en-moraalzijn gezin hem vertelde dat hij trending topic was op social media. ‘Graaier’, ‘profiteur’ en ‘non
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/ralph-hamers-in-de-champions-league-keep-on-dreamingDe digitale economie groeit snel en daarmee nemen cybercriminaliteit, -spionage en (online) beïnvloeding via social media toe, zoals via Facebook tijdens de presidentsverkiezing in Amerika. “De continue digitale dreiging en hoe we ons daartegen wapenen, is een zaak van ons allen”, stelt Dick Schoof, Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid. Hij hield vandaag de keynote speech getiteld “Cyber security: A never ending race” tijdens de opening van het academisch jaar op Nyenrode
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/cybercriminaliteit-het-raakt-ons-allen.” Stroomversnelling Verschillende media besteedden aandacht aan het initiatief waardoor het in een stroomversnelling
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/studenten-ondersteunen-belangeloos-ondernemerskan starten. Zo kan de klant zijn of haar bewegingen bekijken en delen met vrienden op social media
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/van-1-naar-100-miljoen-thermostaat etc. Drieënhalf jaar geleden heeft Kuldip vanuit de digitale media sector de overstap gemaakt
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/belang-digitalisatie-en-partnershipssociale media te gebruiken. Als je deze goed weet in te zetten om je brandingpoule te bereiken en te
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/investeren-in-merk-loont-ook-in-b2b-marktDe afgelopen weken is uitgebreid verslag gedaan van de zaak die Vestia tegen Deutsche Bank aanspande. De inzet: een schadeclaim van ruim €800 miljoen. Deutsche Bank zou Vestia hebben volgeladen met risicovolle derivaten die de corporatie naar de rand van de afgrond duwden. Beide partijen halen alles uit de kast om (on)schuld aan te tonen. De media brengen smeuïge details naar buiten over de wijze waarop de bank tussenpersonen en een Vestia-medewerker in de watten legde. Van ‘smeren en fêteren
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/newspeak-als-verweer-tegen-kritiek“Bedrijven hebben een aantal redenen om de klant meer centraal te zetten. Enerzijds dwingt de klant dit zelf af, bijvoorbeeld door onvrede over de service te uiten op social media. Anderzijds moet je concurrenten bijblijven. Stel dat een partij als Amazon in de toekomst besluit om een bestelling binnen 10 minuten te leveren, dan moet je als bedrijf mee kunnen komen”, stelt Ed Peelen, partner ICSB Marketing en Strategie en bijzonder hoogleraar aan de Universiteit van Amsterdam. Hij is een van de
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/klant-centraal-vraagt-servicegericht-businessmodelte gaan met alle prikkels die op je af komen vanuit sociale media. Het is interessant om te zien
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/mening-jonge-accountants-laten-horenlicht op onze stofwisseling genereerde veel media-aandacht. Ze presenteerde haar onderzoek bij
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/duurzaamheid-is-onze-grootste-uitdaginggeslapen”. Dat komt omdat mensen in de media flarden opvangen, maar in de masterclass wordt de
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/overheden-onderschatten-impact-nieuwe-technologieënis grotendeels weg. Dat merk je aan de negatieve berichten in de media. Er is sprake van een vertrouwensbreuk
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/je-steekt-de-weg-niet-over-zonder-eerst-je-eigen-risico-te-bepalenin de media, onderhandelen of team effectiviteit. Omwille van de interactie en een optimaal leerklimaat
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/leergang-voorzitten-branche--en-beroepsorganisaties, internet of things, cybersecurity, blockchain en social media. Ieder hoofdstuk is onderverdeeld in een
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/technology-governance-making-technology-work-for-societykunnen overal vandaan komen. Of denk aan het sneeuwbaleffect van fake news in social media: vroeger
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/digitale-leider(media)platforms; digitaal leiderschap: managen van meerwaarde en risico’s van big data
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/publieke-manager-2030moderne media en de kracht van het beeld.’ De laatste fase van de oorlog Wat valt er komende tijd te
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/lessen-in-leiderschap-door-mart-de-kruifresultaten het grote effect van media, persoonlijke ervaringen, overtuigingen en ideologieën op hoe
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/impactcase-van-de-maand---emerging-multinational-enterprises-in-global-markets