(media)platforms; digitaal leiderschap: managen van meerwaarde en risico’s van big data
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/publieke-manager-2030dan pakweg tien jaar geleden. De masterclass richt zich op zeven typen vaardigheden; digitaal
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/leiderschap-in-de-publieke-sector-gebruik-je-hoofd-je-hart-en-je-buik, sneller en doelgerichter werken dan ooit. Digitaal vergaderen effectiever Corona heeft wederom aangetoond, blijken prima digitaal genomen te kunnen worden. Mits goed gefaciliteerd, maar dat valt makkelijk
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/hybride-organisatie-nu-of-nooitDe verzekeringsbranche wordt geconfronteerd met veel nieuwe strategische uitdagingen. In een snel vernieuwend landschap is het belang van je kennis up-to-date houden daarom essentieel. Een veranderende verzekeringsmarkt, nieuwe risico's door klimaatverandering en technologie, en veranderend digitaal klantgedrag vormen een greep uit de onderwerpen die centraal staan in het PE-programma voor executives en commissarissen in de verzekeringssector. “Dit programma voorziet je van tools, waarmee je
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/onderwerpen-onderbelicht-in-verzekeringslandjuist als zakenpartner en adviseur optreden en alle digitaal verzamelde gegevens verwerken
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/laten-we-ons-overspoelen-door-industry-4.0patronen in digitaal klikgedrag herkent. Zoekt een vegetariër bijvoorbeeld bepaalde informatie
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/artificiële-intelligentie-de-roep-om-ethiek-groeit." Een voorbeeld dat Kievit hierbij geeft is Flora Holland, dat een groot digitaal transformatieproces
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/3-ballen-die-een-cio-hoog-moet-houdendoen. Als ze klanten bedienen die graag hun bestellingen per fax doen, is het prima om digitaal niet
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/denken-vanuit-de-klant-is-de-belangrijkste-competentieWaar te beginnen? Een bijzonder jaar was het en dat is tevens het understatement van dit jaar. De wereld maakte een demasqué mee van ongekende omvang. In een wereld die gewend was dat de bomen tot in de hemel leken te groeien werd een streep door die rekening gezet door COVID-19. Een harde reset volgde en ook op corporate governance gebied werden bakens verzet. Een van de eerste maatregelen was om AVA’s digitaal mogelijk te maken zodat jaarrekeningen konden worden goedgekeurd en decharge
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/corporate-governance-in-2020doordat alles digitaal is. Daarnaast is mijn gevoel dat mensen ook meer openstaan voor een gesprekje
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/zon-schijnen-coronatijduit de COVID-19 crisis te komen als een sterk, agile, lean en digitaal bedrijf,’’ geeft Dhamers aan
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/luchtvaart-en-tour-operating-ecosysteemmanieren van werken leiden. Daardoor wordt het digitaal communiceren, werken en samenwerken het nieuwe
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/coronacrisis-heeft-positieve-uitwerking-op-digitalisering-en-productiviteitwil digitaal koploper worden; juist in AI. Wat is hiervoor nodig? Alle panelleden waren het deze
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/een-combinatie-tussen-mens-en-machineDigitalisering in de supply chain is geen kwestie meer van of, maar van wannéér. We staan volgens Jack van der Veen, hoogleraar evofenedex leerstoel Supply Chain Management aan Nyenrode Business Universiteit, aan de vooravond van een wereld waarin big data bepaalt wat in de supermarkt komt te liggen, blockchain de financiën regelt en robots de magazijnen bestieren. Stelling: bij digitalisering doe je hetzelfde als voorheen maar dan gewoon digitaal. “Dit wordt inderdaad vaak gedacht, maar
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/digitalisering-geen-doel-middel-nieuwe-businessmodellenmarktwaarde genereren als ze digitaal vaardig zijn, ten opzichte van op dit gebied slecht presterende
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/besluitvormingsdilemma-digitale-tijdperk, “is dat ze digitaal én moreel geletterd moeten zijn. En dat geldt ook voor de eigen medewerkers
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/belangrijk-je-blik-te-verruimenhaakt aan: “Hoe ga je, als de contactmomenten minder worden doordat we vaker digitaal werken, er toch
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/samen-met-hr-professional-gaan-we-voor-maximaal-leereffectdigitalisering een rol spelen bij het digitaal maken van je producten en diensten. Bol.com zet
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/data-is-ondersteunend-in-je-besluitvormingcollega’s. Op digitaal vlak (Zoom, Teams, Skype etc.) was er van alles uit de kast gehaald om ‘next
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/opkomst-werk-ecosystemen-binnen-3n-organisaties, professioneel en persoonlijk, fysiek en digitaal – en dit alles ondersteund met hoogwaardig
https://www.nyenrode.nl/nieuws/n/toekomst-onderwijs-vloeibaar