Opleidingen Marketing, Communicatie & Sales

Gevonden: 14 opleidingen
_SAN7369 Marketing en Innovatie in de Publieke en Private sector - MBA module Public & Private

Marketing en Innovatie in de Publieke en Private sector - MBA module Public & Private

Deeltijd | Nederlands | voorjaar 2025
Leer de kernprocessen van marketing en innovatie in de Publieke en Private sector.
MMBA Business Ethics in context - MBA module Business & IT

Business Ethics in context - MBA module Business & IT

Deeltijd | Engels | 9 september 2024
Leer de raakvlakken tussen markt, recht en ethiek te verkennen en herkennen en hoe je dit kan toepassen in digitale organisatie.
Executive Education Workshop 25 Business Ethics in context - MBA module Business & Sustainable Transitions

Business Ethics in context - MBA module Business & Sustainable Transitions

Deeltijd | Nederlands | 3 september 2024
Verkrijgen van kennis van markt, recht en bedrijfsethiek. Standpunt verdedigen in (ethische) dilemma's.
EMBA Markt, Recht en Ethiek - MBA module Public & Private

Markt, Recht en Ethiek - MBA module Public & Private

Deeltijd | Nederlands | 11 maart 2024
Je gaat in op de publiek-private uitdagingen en de oplossing vanuit 3 invalshoeken markt, recht en ethiek.
Professional Programs Nyenrode 12-06-2023-31_600x400 Blended class Business Development

Blended class Business Development

< 10 dagen | Nederlands | 4 september 2024
Binnen Biz Dev draait het om het zien van kansen, omgaan met verandering en inspelen op (digitale) ontwikkelingen. Met als doel lange termijn waarde te creëren voor de organisatie en al haar stakeholders.

Til je strategische kennis en vaardigheden snel naar een hoger niveau.

ButtonMarketing en communicatie zijn in organisaties steeds meer een mentaliteit en een competentie geworden dan alleen een afdeling. Het is jouw verantwoordelijkheid om de interne stakeholders binnen (de top van) jouw organisatie op strategisch en tactisch niveau op één lijn te brengen. Vanuit een goede customer journey orkestreer je marketing, sales en communicatie. Zo zorg je voor resultaatgerichte waardecreatie en bouw je consistent aan je merk en reputatie. De programma’s van Nyenrode reiken je nieuwe manieren aan om waarde toe te voegen voor je klanten en je organisatie.

Marketing, Communicatie & Sales op Nyenrode

  • Toekomstvisie op je vak met slim zakelijk inzicht
  • Snel leren over de laatste trends en ontwikkelingen
  • Je strategische kennis en vaardigheden naar een hoger niveau brengen
  • De beste hoogleraren en topdocenten die tevens auteur zijn van leidende marketingboeken
  • Opgedane kennis direct in de praktijk toepassen

Ontdek de nieuwste onderzoeken, vergroot je effectiviteit en versnel je business. Pas theorie direct toe en ontwikkel innovatiekracht en persoonlijk leiderschap in jouw vakgebied. Leer onder druk doelgericht te handelen. Tegelijk houd je de lange termijn belangen van je klanten en organisatie in het oog. Met jouw ambitie en de marketing, communicatie en sales programma’s op Nyenrode behaal je snel jouw gewenste resultaat.

Ben je senior marketeer, (sales-)manager of communicatieadviseur en zoek je verbreding, verdieping of vernieuwing? Voor jou of je team zijn er diverse programma’s gericht op marketing, communicatie en sales. Met vakgenoten en topdocenten ga je doelgericht aan de slag met de nieuwste inzichten. Laat jij je uitdagen naar een hoger niveau te groeien? Meld je nu aan voor één van onze programma’s. Je kan kiezen zijn kortere updates of langere leiderschapstrajecten, individueel of maatwerk voor teams. Jouw ontwikkeling is leidend voor het team van onze hoogleraren, vakdocenten en coaches. Zij staan klaar om jou uit te dagen. Ben jij er ook klaar voor?

Wil je advies over welke opleiding past bij jouw persoonlijke vraagstuk? Neem dan contact op met de adviesdesk via advies@nyenrode.nl of bel naar 0346 291 448.

Contact

Lidija Malek en Naomi Vervaart

Lidija Malek en Naomi Vervaart

Programma-adviseur

Adviesdesk

Jasper Henkelman

Jasper Henkelman

Groeistrateeg/Cel-directeur bij Lijnrecht Reclamemakers
'Je krijgt een goed beeld van CX, geïllustreerd met een diversiteit aan voorbeelden.'
Frits Beerthuizen

Frits Beerthuizen

Marketing & Customer Journey expert bij Nationale-Nederlanden
'Ik vind het belangrijk om te horen hoe andere bedrijven het doen, zodat ik mijn eigen organisatie kan spiegelen.'
Dekyi Boursma

Dekyi Boorsma

Head of Atlantic Operations Time Inc. bij International Fulfilment Services
'Je krijgt handvatten om binnen de eigen organisatie CX management op te starten en uit te rollen.'