Marketing, Communicatie & Sales

Ontwikkel je competenties: vernieuwend en effectief waarde creëren

Opleidingen

Filters


Gevonden: 17 opleidingen
Alumni Event Controlling 2 Marketing, Innovation and Technology - MBA module Business & IT

Marketing, Innovation and Technology - MBA module Business & IT

Deeltijd | Engels | 29 maart 2021
Ontdek klant- en technologie-inzichten In een wereld die digitaliseert en globaliseert.
EMBA Markt, Recht en Ethiek - MBA module Public & Private

Markt, Recht en Ethiek - MBA module Public & Private

Deeltijd | Nederlands | 8 maart
Je gaat in op de publiek-private uitdagingen en de oplossing vanuit 3 invalshoeken markt, recht en ethiek.
Executive Education 10 Masterclass Advanced Marketing Program

Masterclass Advanced Marketing Program

< 10 dagen | Nederlands | 7-4-2021
In 3 dagen word je een completere marketeer die weet in welke richting marketing zich ontwikkelt en hoe je dit kunt inzetten in je organisatie.
Executive Education Workshop 28 Masterclass Customer Experience Management

Masterclass Customer Experience Management

< 10 dagen | Nederlands | Voorjaar 2021
In de masterclass Customer Experience Management leer je welke processen en technologieën je bedrijf moet beheersen om te voldoen aan de steeds veranderende vraag van je klanten.
Dream Team The Pure Family Masterclass Digital Transformation

Masterclass Digital Transformation

< 10 dagen | Nederlands | 22-3-2021
Leid een succesvolle digitale transformatie.
Rosarium buxus pyramides Masterclass Executive Program Sales Management

Masterclass Executive Program Sales Management

< 10 dagen | Nederlands | 20-4-2021
Tijdens deze masterclass leer je alle facetten van salesmanagement inhoud te geven en ben je in staat om je sales strategie ook te realiseren.
Executive Education Workshop 20 Masterclass IT Security - Business Alignment

Masterclass IT Security - Business Alignment

< 10 dagen | Nederlands | 6-4-2021
Tijdens de masterclass IT Security - Business Alignment leer je van experts hoe je security een goede plek geeft in je organisatie, op een manier die bijdraagt aan je organisatiedoelstellingen.

Til je strategische kennis en vaardigheden snel naar een hoger niveau.

Marketing en communicatie zijn in organisaties steeds meer een mentaliteit en een competentie geworden dan alleen een afdeling. Het is jouw verantwoordelijkheid om de interne stakeholders binnen (de top van) jouw organisatie op strategisch en tactisch niveau op één lijn te brengen. Vanuit een goede customer journey orkestreer je marketing, sales en communicatie. Zo zorg je voor resultaatgerichte waardecreatie en bouw je consistent aan je merk en reputatie. De programma’s van Nyenrode reiken je nieuwe manieren aan om toe te voegen voor je klanten en je organisatie.

Marketing, Communicatie & Sales op Nyenrode

  • Toekomstvisie op je vak met slim zakelijk inzicht
  • Snel leren over de laatste trends en ontwikkelingen
  • Je strategische kennis en vaardigheden naar een hoger niveau brengen
  • De beste hoogleraren en topdocenten die tevens auteur zijn van leidende marketingboeken
  • Opgedane kennis direct in de praktijk toepassen

Ontdek de nieuwste onderzoeken, vergroot je effectiviteit en versnel je business. Pas theorie direct toe en ontwikkel innovatiekracht en persoonlijk leiderschap in jouw vakgebied. Leer onder druk doelgericht te handelen. Tegelijk houd je de lange termijn belangen van je klanten en organisatie in het oog. Met jouw ambitie en de marketing, communicatie en sales programma’s op Nyenrode behaal je snel jouw gewenste resultaat.

Ben je senior marketeer, (sales-)manager of communicatieadviseur en zoek je verbreding, verdieping of vernieuwing? Voor jou of je team zijn er diverse programma’s gericht op marketing, communicatie en sales. Met vakgenoten en topdocenten ga je doelgericht aan de slag met de nieuwste inzichten. Laat jij je uitdagen naar een hoger niveau te groeien? Meld je nu aan voor één van onze programma’s.

 

Jasper Henkelman

Jasper Henkelman

Groeistrateeg/Cel-directeur bij Lijnrecht Reclamemakers
'Je krijgt een goed beeld van CX, geïllustreerd met een diversiteit aan voorbeelden.'
Frits Beerthuizen

Frits Beerthuizen

Marketing & Customer Journey expert bij Nationale-Nederlanden
'Ik vind het belangrijk om te horen hoe andere bedrijven het doen, zodat ik mijn eigen organisatie kan spiegelen.'
Dekyi Boursma

Dekyi Boorsma

Head of Atlantic Operations Time Inc. bij International Fulfilment Services
'Je krijgt handvatten om binnen de eigen organisatie CX management op te starten en uit te rollen.'